Husk mig
▼ Indhold

For vore børn og børnebørns skyld



Side 3 af 3<123
22-12-2015 00:17
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Skeptikerne har næsten nået deres mål - at blive alene.


Det kan virkes sådan, men alt vi gør er at argumenterer på den ene side, samt feje fejlagtige udtalelser som
Skeptikerne har næsten nået deres mål - at blive alene.
af bordet.

Det lyder nærmest bebrejdende, men undskyld mig, det er da ikke vores skyld at alarmisterne ikke vil eller kan argumenterer redeligt, men bare skyde os alt mulig i skoene, og gå efter personen, er det?

Nej, det er ikke nogens mål at blive alene på klimadebat.dk. Personlig er jeg her for at kende sandheden. Intet andet.
22-12-2015 23:01
Jakob
★★★★★
(9265)
­­



En præst må da vel også gerne være her.
Der er brug for alle, når samfundet skal stilles om til bæredygtig drift.
Videnskabelige forklaringer, der bunder i noget religiøst, dem gider vi nok ikke. Vi har i forvejen rigeligt bøvl med dem, der bunder i noget politisk.
Men politisk må det vel siges at være et fremskridt for Danmark, at en præst blander sig i klimadebat og siger, at GW er menneskets ansvar, frem for en finansminister, der siger, at klimaet styres af Gud.






@Morten Riber

Du forbløffer mig igen. Du læser Information, og nu vil du kun søge sandheden i debatten endda med fed skrift.
Hvis den indstilling holder, så må du udvikle dig sekulært med stormskridt i det nye år.





@Boe Carslund-Sørensen

Hvor varm er dampen, der sendes ind i lavtryksturbinen..?
Jeg tænker lidt på, om det kan være muligt at bygge et hjemmeværk, som kan producere strøm, hvis en varmeproducerende vindmølle får vandet til at koge.







­­
22-12-2015 23:13
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Enig! En præst må da vel også gerne være her.
Der er brug for alle, når samfundet klare sig fremover på trods af syge ideer om CO2 og vækst.

@Information? Det er noget du digter, men du lever næsten også snart 100% i en verden du selv har opdigtet.
23-12-2015 07:17
Jakob
★★★★★
(9265)
­




Morten Riber skrev:
Information? Det er noget du digter, men du lever næsten også snart 100% i en verden du selv har opdigtet.



http://www.klimadebat.dk/forum/globalt-50-co2-stop-i-et-aar-d13-e2880-s40.php#post_48335
Morten Riber skrev:
Min tid er også begrænset og hvis alarmisterne endelig vil gå ind i noget som helst med seriøs substands, er her masser at debattere med, som er godt forberedt, hvor jeg mest "bare" når at læse hvad der skrives på klima.dk.


Når jeg skriver "klima.dk" i min browser, så bliver jeg sendt til denne side:
http://www.information.dk/



Det får mig igen til at tænke på manden, der gav en blændende smuk beskrivelse af sig selv, men sluttede af med at sige: "Jeg har kun een fejl. Jeg lyver."





­
23-12-2015 13:02
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Tror jeg ville have skrevet klimadebat.dk, men del at ordet må være faldet ud
Side 3 af 3<123





Deltag aktivt i debatten For vore børn og børnebørns skyld:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Børn tegner håb...017-11-2023 12:03
Vore børn og børnebørn1117-06-2018 19:40
Mere sol giver færre børn og børnebørn011-01-2015 01:55
Verden skal overleve sammen med vores børn720-06-2010 16:24
NyhederDato
Nordisk klimadag for børn11-11-2010 05:10
25 millioner flere børn vil sulte i 205001-10-2009 12:50
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik