Fordele ved at bruge QR-koder til små virksomheder18-04-2025 16:39 | |
gener5☆☆☆☆☆ (1) |
Jeg har for nylig startet en lille virksomhed og var ivrig efter at finde omkostningseffektive måder at nå ud til mine kunder. Jeg stødte på ideen om at bruge QR-koder til at dele information som digitale menuer og kontaktoplysninger, og det virkede både simpelt og smart. Jeg vil gerne høre, om andre små virksomhedsejere har haft gode erfaringer med denne teknologi, og om den har hjulpet jer med at forbedre kommunikationen og salget. |
21-04-2025 13:35 | |
yehevim9☆☆☆☆☆ (1) |
Jeg ejer en lille café, og QR-koder har spillet en afgørende rolle i vores daglige drift. Ved at integrere dem på menukort og kampagnematerialer har vi formået at gøre kundens oplevelse mere effektiv og moderne. Løsningen har både gjort det nemt for os at opdatere information og for kunderne at få adgang til de nyeste tilbud. Jeg stødte for nylig på en rigtig brugbar ressource, som kan inspirere andre små virksomheder: https://qrcode-ai.com/da. Denne platform præsenterer en række kreative muligheder for, hvordan man nemt kan implementere QR-teknologi og dermed effektivisere sin forretning. Jeg er meget interesseret i at høre, hvordan andre bruger disse løsninger, og om der er flere metoder, som kan hjælpe med at løfte små virksomheders kommunikation og branding. |
21-04-2025 21:12 | |
fibifis5☆☆☆☆☆ (1) |
Det er opmuntrende at se, hvordan små virksomheder nyder godt af moderne teknologiske løsninger som QR-koder. Diskussionen viser, at selv enkle digitale værktøjer kan gøre en stor forskel i forhold til at forbedre kundekommunikationen og effektivisere forretningsprocesser. |
16-05-2025 10:22 | |
MitchellFoster☆☆☆☆☆ (1) |
Gør julen ekstra hyggelig med julenattøj familie fra SillySanta.dk, der kombinerer komfort og stil til alle aldre. Vores udvalg af julepyjamas sikrer, at hele familien kan matche og nyde varme, festlige aftener sammen. Ligesom QR-koder hjælper små virksomheder med effektiv kommunikation, gør vores julenattøj det nemt at skabe et fælles julemoment. Oplev glæden ved samvær iført blødt og flot nattøj, der passer til alle i familien. Skab minder, der varer ved, med SillySanta og julenattøj familie!
Redigeret d. 16-05-2025 10:23 |
Debatter | Svar | Seneste indlæg |
CO2 kan anvendes bevidst med fordele | 0 | 29-10-2024 19:37 |
Hvad gør virksomheder på hverdagsniveau i klimakampen? | 0 | 24-08-2022 11:38 |
Hvilke fordele er der ved jordvarme? | 2 | 05-10-2018 11:31 |
Nyheder | Dato |
Virksomheder kan spare milliarder på energien | 28-04-2009 06:13 |
Virksomheder tager sig et friår fra klimaet | 17-04-2009 08:12 |
Danske virksomheder i kinesisk klimafremstød | 09-09-2008 10:15 |
10.000 store danske virksomheder ind i klimakampen | 12-06-2008 15:40 |