Husk mig
▼ Indhold

Free energy i naturen og "fejlen" om fotosyntese

Free energy i naturen og "fejlen" om fotosyntese27-07-2024 11:00
Euro
★★★☆☆
(794)
Forskere har netop gjort en opdagelse, der gør at vi nok må genoverveje om det vi ved om verden er rigtigt.

De fandt ud af, at på 4000meters dybde, hvor der jo er nul lys, der var der et stigende iltniveau i vandet. Det burde ikke kunne ske ud fra de beviser som lærte mennesker mener at kunne frembringe. Måske der er nogen herinde der føler sig truffet.

Man fandt ud af at ilt produktionen sandsynligvis opstår ved at jordarter med metaller som ligger på bunden af havet, producerer electricitet i et omfang så der opstår elektrolyse. Men man kan nok ikke sige helt præcist hvad der sker.

Men at der kommer free energy ud af metaller/mineraler på havbunden, det er nok nyt for de fleste....og det er nok lige så nyt, at der produceres ilt til vores verden på andre naturlige måder end ved fotosyntese.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/videnskab/ny-opdagelse-paa-havbunden-rejser-store-spoergsmaal/10310526

Men hvis i skulle være i tvivl, så har man allerede produceret et metal som var i handlen i 1950, der uden at opløse sig selv, omdannede vand til HHO. Ejeren af det firma der producerede det (jeg tror det hed alu solder og blev brugt til at reparere gryder der smeltede på gasblus) havde pulveriseret lidt, som han i 7år brugte til at lave HHO, som blev brugt til at lave strøm (ikke så meget tror blot det var til et vækkeur). Jeg tror faktisk jeg fandt opskriften på legeringen, men kunne kun finde metallerne i pulverform i USA, hvor de ikke ville sende det til mig.
Deltag aktivt i debatten Free energy i naturen og "fejlen" om fotosyntese:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Pajero SUV uden diesel eller batteri, Free energi?805-07-2024 08:32
GreenGyro free energy til salg227-04-2024 11:59
Kunstig fotosyntese225-10-2023 14:26
Energi fra fugt i luften, Free energy?106-09-2023 17:00
Free energy - Liberty engine 2.03626-06-2023 12:35
NyhederDato
Kunstig fotosyntese lagrer solenergi01-08-2008 11:26
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke

Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik