Husk mig
▼ Indhold

Glædelig jul


Glædelig jul04-12-2007 09:44
manse42
★★★☆☆
(633)
Håber i kan have en rigtig god jul også fra mig...

>En lille tankevækker til CHB her<
>her<
>her<
>og her en lille OSS.<

Til ære for den tone CBH ønsker at bruge kan jeg kun tilføje følgende:

Og så må jeg håbe at jeres ører ikke faler af når I nu skal høre på CBHs uendelige selvforstærkende, psykopatstrøm af usaglige, i videnskaben forklædte pseudoargumenter, som alle andre end klimaamatører anser som barnigt vrøvl med ble på. Og så sk.... jeg på om det er Peer Review eller ej CBH bestemmer det jo alligevel selv, og med den Peer Review standard som IPCC har sat, med eksempelvis den så fejlbehæftede hockey stick der gør, at CBH bliver nødt til at omskrive historien, ved vi jo hvilken kvalitet han stræber efter!

Det er så ufattelig let at være ubehøvlet og usaglig.

Jeg fik lige en sjov tanke, tænk hvis han skrev sit speciale i det sprog...

-m
04-12-2007 14:53
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Hør nu her:
Det er jo fint, at I allerede ønsker hinanden glædelig jul, men jeg synes ikke, det klinger som specielt hyggelige julehilsner

De sidste to uger har tonen her på Klimadebat.dk efter min mening været for hadsk. Nye debattører, der kunne bidrage med positive ting til debatten, bliver skræmt væk af den slags mundhuggeri!
Hvis I er en stor gruppe, der virkelig synes, at CBH alene bærer skylden for julefredens forsvinden, så lad da for guds skyld være med at svare med bunker af uforsonlige og personfjendske indlæg.
Hvis hans indlæg er "barnagtigt vrøvl med ble på", så er det da ganske bemærkelsesværdigt, at de kan hidse så meget op...
Jeg har flyttet dette emne til "Løst of fast" og håber ikke at skulle se mere mudderkastning fra nu af!
Med ønsket om en god julemåned
Deltag aktivt i debatten Glædelig jul:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
En god jul for klima og miljø119-12-2023 11:07
Små ændringer/glædelig jul828-01-2022 17:27
Hvid jul 2018?224-12-2018 17:35
God jul og godt nytår!1230-12-2017 21:03
God jul og godt nytår1002-01-2012 04:51
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik