Husk mig
▼ Indhold

Global CO2-udledning og ophobning


Global CO2-udledning og ophobning19-12-2009 07:03
alieninlifeProfilbillede☆☆☆☆☆
(2)
Er der nogen der kan henvise til grafer og tal som viser menneskets andel af CO2 udledning i forhold til jordens egne naturlige kilder?

Findes der tal der anslår ophobning af CO2 og hvor længe denne CO2 mængde bliver i atmosfæren før den naturligt neutraliseres igen?

mvh.
ail
26-12-2009 17:15
David Johansen
★☆☆☆☆
(123)
Jep jeg skal prøve at grave det frem
27-12-2009 17:07
Boe Carslund-Sørensen
★★★★★
(2942)
Findes der tal der anslår ophobning af CO2 og hvor længe denne CO2 mængde bliver i atmosfæren før den naturligt neutraliseres igen?


Det kan findes ved at google CO2 og CO2 teorien.
RE: Menneskeskabt co228-12-2009 14:35
UCW
☆☆☆☆☆
(1)
alieninlife skrev:
Er der nogen der kan henvise til grafer og tal som viser menneskets andel af CO2 udledning i forhold til jordens egne naturlige kilder?


Hvad med denne:
http://www.geocraft.com/WVFossils/greenhouse_data.html

Venligst
28-12-2009 17:23
David Johansen
★☆☆☆☆
(123)
Altså størstedelen af det der står i den artikel er jo klassiske denier myter osv.
Sådan noget nonsens er blevet debunked hundrevis af gange, personen der har skrevet siden forstår ikke videnskaben...

"The CO2 that nature emits (from the ocean and vegetation) is balanced by natural absorptions (again by the ocean and vegetation). Therefore human emissions upset the natural balance, rising CO2 to levels not seen in at least 800,000 years. In fact, human emit 26 gigatonnes of CO2 per year while CO2 in the atmosphere is rising by only 15 gigatonnes per year - much of human CO2 emissions is being absorbed by natural sinks.

Manmade CO2 emissions are much smaller than natural emissions. However, the CO2 that nature emits (from the ocean and vegetation) is balanced by natural absorptions (again by the ocean and vegetation). Human CO2 emissions upsets the natural balance. "

http://www.skepticalscience.com/human-co2-smaller-than-natural-emissions.htm




Deltag aktivt i debatten Global CO2-udledning og ophobning:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik