Husk mig
▼ Indhold

Inkompetence fra Ørsted? Eller fremsynethed?

Inkompetence fra Ørsted? Eller fremsynethed?14-06-2024 01:14
Euro
★★★★☆
(1224)
Er der slet ingen bemærkniger til at Ørsted køber et 600MW batteri af Tesla?

Jeg fortalte jer forleden om hvorfor CATL er verdens førende batteriproducent, og mig bekendt er BYD blade barrteri det næstbedste og begge er kinesiske og ned garanti billigere end Teslas batterier.

Hvis man læste min presentation af CATLs nye batteri, så må man undre sig over hvordan Ørsted stadig kan have folk ansat, der kvajer sig på den måde som den nuværende ledelse præsterer.

Men øger de på trods af dårlige beslutninger deres profit, så er det jo godt for Ørsted, men dårligt for forbrugerne og miljøet, men pyt med det ikk?

Fordi i har forstået at i dag handler miljø og klima mere om penge end andet, ikk?

Det er fint nok at have en tro på noget ædelt, men en dag forstår i, at det at ønske noget ikke nødvendigvis betyder et bedre liv, blot dyrere, til fordel for de der i forvejen kontrollerer Jeres verden.
14-06-2024 09:28
Robert Wagner
★★★★★
(4979)
Mener du stadig, at Ørsted ejer alle vindmøller i DK?

Live long and prosper.

errare humanum est, in errore perseverare stultum

Hvis det påstås uden evidens, så kan det afvises uden evidens.

Kun fjolser nægter fortsat menneskskabte klimaforandringer/global warming.
22-06-2024 22:07
Euro
★★★★☆
(1224)
Det har jeg aldrig sagt, jeg har sagt at Ørsted ejer langt de fleste hav vindmølle parker i Danmark.

Jeg ved at Vestas ejer en lille park.
23-06-2024 10:26
Robert Wagner
★★★★★
(4979)
Euro skrev:
Det har jeg aldrig sagt, jeg har sagt at Ørsted ejer langt de fleste hav vindmølle parker i Danmark.

Jeg ved at Vestas ejer en lille park.

Der er flere andre, der ejer vindparker i Danmark. Så din påstand, at det er staten der gennem Ørsted 'tvinger' os, er bare forkert og længere er den ikke...

Live long and prosper.

28-06-2024 16:04
Euro
★★★★☆
(1224)
Du må altså lære at debattere om emner der omtales i den tråd omtalen er startet i. Jeg ved ikke hvad du henviser til.

Jeg siger at de fleste hav møller er opsat af Ørsted, det betyder at jeg er enig i, at der er andre der ejer møller. Men blandt de der ejer møller er der jo også eksempler på at man køber sig ind i Ørsteds vindparker...

Jeg tror stadig at Ørsted ejer de fleste havmøller i Danmark, dvs. mere end 50%.
29-06-2024 10:04
Robert Wagner
★★★★★
(4979)
Du snakker om monopol, monopol betyder, at man ejer eller kontrollerer stort set alt.

Det er så ikke tilgældet, langt fra, problemet er, at det punkteter din fortælling om den slemme slemme danske stat...

Vi har også et liberaliseret elmarked, hvor vi køber el fra udlandet, det passer heller ikke sammen med din fortælling...1

Live long and prosper.

Redigeret d. 29-06-2024 10:30
29-06-2024 19:48
Euro
★★★★☆
(1224)
Så vis mig hvor i denne tråd jeg snakker om monopol!!!

Du forsøger at forvanske virkeligheden, hold dig til at debatere i de tråde hvor det enkelte udsagn siges, og lad vær med at bringe det i en anden løgnagtig kontekst fra din side.

Deltag aktivt i debatten Inkompetence fra Ørsted? Eller fremsynethed?:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Ørsted-aktien er slagtet221-01-2025 16:42
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke

Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik