Husk mig
▼ Indhold

Iværksætter søger råd hos klimafolket


Iværksætter søger råd hos klimafolket07-11-2019 10:32
ShareOne - En deler
☆☆☆☆☆
(1)
Hej alle,

Jeg er iværksætter og stifter af portalen www.ShareOne.dk hvor jeg gør det muligt for alle at udleje og leje alt mellem himmel og jord mellem hinanden.

Danskerne virker dog ikke til rigtig at ville gøre så meget selv for at komme miljøet til undsætning. De vil gerne have at politikkerne "straffer" virksomhederne og får dem til at tænke mere over deres udslip men en ting man som dansker glemmer er jo at det er forbrugeren selv der er med til at købe produkterne.

Jeg har i den forbindelse 2 spørgsmål:

1: Ved I hvor man har præcise tal på hvad f.eks en boremaskine forurener? (Og andre genstande)

2: Er der nogen kanaler I ville mene var bedst for mig at undersøge for at få flere med på deleøkonomi bølgen?

På forhånd tak for hjælpen


Vh Jakob Larsen - ShareOne
07-11-2019 14:07
crankProfilbillede★★★★★
(2454)
ShareOne - En deler skrev:
Hej alle,

Jeg er iværksætter og stifter af portalen www.ShareOne.dk hvor jeg gør det muligt for alle at udleje og leje alt mellem himmel og jord mellem hinanden.

Danskerne virker dog ikke til rigtig at ville gøre så meget selv for at komme miljøet til undsætning. De vil gerne have at politikkerne "straffer" virksomhederne og får dem til at tænke mere over deres udslip men en ting man som dansker glemmer er jo at det er forbrugeren selv der er med til at købe produkterne.

Jeg har i den forbindelse 2 spørgsmål:

1: Ved I hvor man har præcise tal på hvad f.eks en boremaskine forurener? (Og andre genstande)

2: Er der nogen kanaler I ville mene var bedst for mig at undersøge for at få flere med på deleøkonomi bølgen?

På forhånd tak for hjælpen


Vh Jakob Larsen - ShareOne



Man får ikke bare sådan en side i luften, uden at det koster en god million til marketing. Google skal jo også leve.

Og jeg kan ikke rigtigt få øje på nogen 'deleøkonomi bølge'?

Vi har nemlig alt for mange penge!



.


Deltag aktivt i debatten Iværksætter søger råd hos klimafolket:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Dine 3 bedste råd før købet af en varmepumpe?027-12-2016 23:26
10 gode råd til at reducere dit CO2-udslip023-09-2016 21:17
Søger klimabevidste husholdninger og mindre erhverv til interviews - Iværksætter idé313-02-2015 15:10
Sandkasse/Hjælp/Gode råd ?1628-04-2011 17:34
HJÆLP - Har brug for gode råd1726-04-2011 14:55
Artikler
Flere råd til at leve mere klimavenligt
Hjælp og gode råd til den omfattende energirenovering
Arktisk Råd
NyhederDato
Uafhængigt råd skal granske klimapanel15-03-2010 10:03
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik