| 25-07-2026 14:46 | |
| Jørgen Petersen★★★★★ (8805) |
Fakta taler for sig selv. Her ses udviklingen for Europa. Bemærk venligst, at det er let at lave brandforebyggelse. Det handler om at fælde og fjerne den brandfarlige nåleskov, samt om at lave brandbælter. Tilknyttet billede: ![]() |
| 25-07-2026 14:47 | |
Fakta taler for sig selv. Her ses udviklingen for Sydeuropa. Bemærk venligst, at det er let at lave brandforebyggelse. Det handler om at fælde og fjerne den brandfarlige nåleskov, samt om at lave brandbælter. Tilknyttet billede: ![]() |
| 25-07-2026 14:53 | |
Du tror vel ikke selv på, at man i Sydeuropa er så dovne, dumme og ubegavede, at man bare sidder og venter på, at katastrofen skal indfinde sig. Tidligere havde man også store problemer med meget voldsomme bybrande. Næsten alle europæiske storbyer er i gennem tiden blevet hærget af meget voldsomme bybrande. På et tidspunkt ophørte man så med at bygge huse af brændbart materiale som f.eks. træ og strå. Også fik man kontrol over dette problem. |
| 25-07-2026 16:09 | |
| Peter Villadsen★★★★★ (3552) |
Jeg ignorerer dem, der ikke kan forstå klare beskeder og nægter at forholde sig til klare budskaber. Der er ikke et teknologisk fix, der løser problemet med øget tørke og deraf flere skovbrande. Men skaderne kan reduceres ved at investere milliarder og atter milliarder i skovpleje og brandbekæmpelses udstyr og mandskab. Derfor er og bliver øgede og voldsommere skovbrande en negativ side af global opvarmning |
| 25-07-2026 16:22 | |
Fakta taler for sig selv. Udviklingen er med andre ord ikke til at tage fejl af. Bemærk venligst, at det er let at lave brandforebyggelse. Det handler om at fælde og fjerne den brandfarlige nåleskov og samt fjerne anden brandfarlig vegetation, og om at lave brandbælter. Det er ikke særligt svært. Du tror vel ikke selv på, at man i Sydeuropa er så dovne, dumme og ubegavede, at man bare sidder og venter på, at katastrofen skal indfinde sig. Tidligere havde man også store problemer med meget voldsomme bybrande. Næsten alle europæiske storbyer er i gennem tiden blevet hærget af meget voldsomme bybrande. På et tidspunkt ophørte man så med at bygge huse af brændbart materiale som f.eks. træ og strå. Også fik man kontrol over dette problem. Tilknyttet billede: ![]() |
| 25-07-2026 16:53 | |
Jørgen Petersen skrev: Hvad ved en skattemedarbejder om det? Det er naive mennesker der tror på sådan noget ammestuesnak |
| 25-07-2026 17:04 | |
Jeg arbejder ikke med skat. Jeg laver noget, der er meget mere givtigt. I øvrigt taler fakta for sig selv. Udviklingen er med andre ord ikke til at tage fejl af. Bemærk venligst, at det er let at lave brandforebyggelse. Det handler om at fælde og fjerne den brandfarlige nåleskov og samt fjerne anden brandfarlig vegetation, og om at lave brandbælter. Det er ikke særligt svært. Du tror vel ikke selv på, at man i Sydeuropa er så dovne, dumme og ubegavede, at man bare sidder og venter på, at katastrofen skal indfinde sig. Tidligere havde man også store problemer med meget voldsomme bybrande. Næsten alle europæiske storbyer er i gennem tiden blevet hærget af meget voldsomme bybrande. På et tidspunkt ophørte man så med at bygge huse af brændbart materiale som f.eks. træ og strå. Også fik man kontrol over dette problem. Tilknyttet billede: ![]() |
| 25-07-2026 17:04 | |
Jeg arbejder ikke med skat. Jeg laver noget, der er meget mere givtigt. I øvrigt taler fakta for sig selv. Udviklingen er med andre ord ikke til at tage fejl af. Bemærk venligst, at det er let at lave brandforebyggelse. Det handler om at fælde og fjerne den brandfarlige nåleskov og samt fjerne anden brandfarlig vegetation, og om at lave brandbælter. Det er ikke særligt svært. Du tror vel ikke selv på, at man i Sydeuropa er så dovne, dumme og ubegavede, at man bare sidder og venter på, at katastrofen skal indfinde sig. Tidligere havde man også store problemer med meget voldsomme bybrande. Næsten alle europæiske storbyer er i gennem tiden blevet hærget af meget voldsomme bybrande. På et tidspunkt ophørte man så med at bygge huse af brændbart materiale som f.eks. træ og strå. Også fik man kontrol over dette problem. Tilknyttet billede: ![]() |
| 25-07-2026 17:05 | |
Fakta taler for sig selv. Udviklingen er med andre ord ikke til at tage fejl af. Bemærk venligst, at det er let at lave brandforebyggelse. Det handler om at fælde og fjerne den brandfarlige nåleskov og samt fjerne anden brandfarlig vegetation, og om at lave brandbælter. Det er ikke særligt svært. Du tror vel ikke selv på, at man i Sydeuropa er så dovne, dumme og ubegavede, at man bare sidder og venter på, at katastrofen skal indfinde sig. Tidligere havde man også store problemer med meget voldsomme bybrande. Næsten alle europæiske storbyer er i gennem tiden blevet hærget af meget voldsomme bybrande. På et tidspunkt ophørte man så med at bygge huse af brændbart materiale som f.eks. træ og strå. Også fik man kontrol over dette problem. Tilknyttet billede: ![]() |
| 25-07-2026 17:49 | |
Jeg arbejder ikke med skat. Jeg laver noget, der er meget mere givtigt. hvad er din baggrund for at udtale dig om, at klimatilpasning til skovbrande ikke er et problem?? |
| 25-07-2026 18:47 | |
Jeg er meget god til at behandle både komplekse data og mindre komplekse data. Hvis man ser en sådan udvikling, så er den ikke til at tage fejl af. Tilknyttet billede: ![]() |
| 25-07-2026 18:47 | |
Jeg er meget god til at behandle både komplekse data og mindre komplekse data. Hvis man ser en sådan udvikling, så er den ikke til at tage fejl af. Tilknyttet billede: ![]() |
| 25-07-2026 18:48 | |
| 25-07-2026 18:49 | |
| 25-07-2026 18:49 | |
| 25-07-2026 19:56 | |
ørgen Staadsen Petersen er en dansk fuldmægtig og debattør, som bl.a. arbejder hos Skat i Kruså og medvirker i debatindlæg på Klimarealisme.dk.Erhverv og ProfilArbejder som fuldmægtig hos SKAT med base i Kruså-området.Har en tilstedeværelse på LinkedIn Danmark.Aktiv debattør, der kommenterer på samfunds- og klimastof online (se bl.a. diskussioner på Klimarealisme.dk og hans profil på Facebook). |
| 25-07-2026 20:00 | |
Hvorfor kommer du med sådanne gamle oplysninger? Er det fordi din desperation lyser ud af dig? |
| 25-07-2026 20:49 | |
Jeg er helt kold overfor spambots, dem regner jeg ikke. Påståelige, uvidende, løgnagtige, ynkelige. Hvorfor desparat over at have nødt et uvidende bothoved? Redigeret d. 25-07-2026 20:50 |
| 25-07-2026 20:58 | |
Du kan bare ikke snakke dig fra fakta, som f.eks. denne
Tilknyttet billede: ![]() |
| 25-07-2026 20:59 | |
| 25-07-2026 21:00 | |
| 25-07-2026 21:00 | |
| 25-07-2026 21:01 | |
| 25-07-2026 21:12 | |
Der ikke kan andet end at gentage sig selv. |
| 25-07-2026 22:06 | |
Vigtig fakta kan godt tåle at blive gentaget. |
| Debatter | Svar | Seneste indlæg |
| Branner - tag ansvar for dit ødelagte forum | 113 | 09-08-2026 17:49 |
| 2024 blev året, hvor de grønne fantasier døde | 85 | 19-01-2025 07:44 |
| Mødding til Jørgen Petersens fejlanbragte indlæg | 29 | 03-12-2024 17:07 |
| Posted in Branner's Other Forum | 4 | 06-01-2024 17:12 |
| Jørgen Petersens misinformation om middelaldervarmen. | 47 | 18-11-2020 23:43 |