Husk mig
▼ Indhold

Kandidatafhandling


Kandidatafhandling14-04-2011 18:44
Majken Jensen
☆☆☆☆☆
(1)
Mit navn er Majken Elg Jensen, og jeg studerer International Marketing and Management på Handelshøjskolen i København, samt Entrepreneurship på Amsterdam's Universitet (UvA). Jeg er i gang med en kandidat afhandling omkring sociale netværk og netværks klynger indenfor vindturbineindustrien i Danmark. Denne kandidatafhandling er en del af en meget omfattende Ph.D. afhandling omkring samme emne "Dynamics of online social networks", som omhandler næsten 1.000 personers netværk på nuværende tidpunkt, på globalt plan.

Hvis du er entreprenør indenfor den danske vindindustri vil du hjælpe mig utroligt meget hvis du vil besvare mit korte spørgeskema der omhandler netværk. Det tager kun 1 minut at udfylde. Linket til spørgeskemaet findes nedenfor.

Respondenter af denne undersøgelse får deres navn kodet så kun jeg kan finde frem til identiteten, derfor vil det være helt anonymt at besvare spørgeskemaet, ligesom afhandlingen også vil være fortrolig stemplet. Det er kun formen af netværk klynger der er interessant.

http://primavera.feb.uva.nl/netsurvey

På forhånd tak for hjælpen
Deltag aktivt i debatten Kandidatafhandling:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik