| 25-01-2026 21:10 | |
| Euro★★★★☆ (1787) |
Jørgen, jeg kan se at endnu en gang deltager du i en tabt kamp om territorie, hvor du mister dit land på tabte argumenter, kors hvor er du bare et tåbeligt menneske...haha Du er en større tåbe end jeg troede.... |
| 25-01-2026 21:15 | |
| Jørgen Petersen★★★★★ (7634) |
Problemet er at vi bruger vanvittigt mange penge og ressourcer på at bekæmpe spøgelser. |
| 25-01-2026 21:28 | |
| Euro★★★★☆ (1787) |
Jørgen, jeg kan se at endnu en gang deltager du i en tabt kamp om territorie, hvor du mister dit land på tabte argumenter, kors hvor er du bare et tåbeligt menneske...haha Du er en større tåbe end jeg troede.... |
| 25-01-2026 23:00 | |
Du forstår ikke de store, vigtige og alt afgørende sammenhænge i vores samfund. Det er du desværre ikke den eneste som gør, for der er virkeligt mange tåber, som kun kan forholde sig til ligegyldige bagateller. |
| 25-01-2026 23:22 | |
| Euro★★★★☆ (1787) |
| 26-01-2026 08:24 | |
Du forstår ikke de store, vigtige og alt afgørende sammenhænge i vores samfund. Det er du desværre ikke den eneste som gør, for der er virkeligt mange tåber, som kun kan forholde sig til ligegyldige bagateller. Samtidige er dine primitive beregninger helt ubrugelig og ofte misvissende. De fortæller intet om hvorfor samfundet udvikler sig som det gør. |
| 26-01-2026 09:56 | |
| Euro★★★★☆ (1787) |
| 26-01-2026 10:15 | |
Du forstår ikke de store, vigtige og alt afgørende sammenhænge i vores samfund. Det er du desværre ikke den eneste som gør, for der er virkeligt mange tåber, som kun kan forholde sig til ligegyldige bagateller. Samtidige er dine primitive beregninger helt ubrugelig og ofte misvissende. De fortæller intet om hvorfor samfundet udvikler sig som det gør. Som det ses, så udgør sol og vind fortsat kun en forsvindende lille del af den samlede energiforsyning. Tilknyttet billede: ![]() |
| 26-01-2026 11:31 | |
| Euro★★★★☆ (1787) |
Alzheimer Jørgen, jeg kan se at endnu en gang deltager du i en tabt kamp om territorie, hvor du mister dit land på tabte argumenter, kors hvor er du bare et tåbeligt menneske...haha...der er INGEN der gider at se flere af dine Alzheimer gentagelser... Tag og skrid eller hold dig til at gentage dit vrøvl i de tråde du selv starter...skide stalker svin... Du er en større tåbe end jeg troede... Må du og alle der nogensinde har holdt af dig blive genfødt som rotter i uendelige tider... |
| 26-01-2026 12:45 | |
Prøv at forholde dig til fakta. Bare for en gangs skyld.
Tilknyttet billede: ![]() |
| 26-01-2026 23:21 | |
| Euro★★★★☆ (1787) |
Alzheimer Jørgen, jeg kan se at endnu en gang deltager du i en tabt kamp om territorie, hvor du mister dit land på tabte argumenter, kors hvor er du bare et tåbeligt menneske...haha...der er INGEN der gider at se flere af dine Alzheimer gentagelser... Tag og skrid eller hold dig til at gentage dit vrøvl i de tråde du selv starter...skide stalker svin... Du er en større tåbe end jeg troede... Må du og alle der nogensinde har holdt af dig blive genfødt som rotter i uendelige tider... |
| 27-01-2026 07:38 | |
Prøv at forholde dig til fakta. Bare for en gangs skyld. Det er blandt andet denne: Tilknyttet billede: ![]() |
| RE: Global Opvarmning vest for Grønland31-01-2026 11:44 | |
| John Niclasen★★★★★ (6778) |
Den Globale Opvarmning ser ud til at have gemt sig ud for Grønlands vestkyst, hvor der er temperaturer 20°C højere end 'normalt' for tiden. (Markeret med en blå pil i vedhæftede grafik.) Temperaturen lokalt er fortsat under frysepunktet, og det er altså blot ikke helt så koldt som sædvanligt. Det er dog samtidig meget koldt - koldere end 'normalt' - i store dele af USA, og især i store dele af Asien, hvor der er temperaturer 20°C lavere end 'normalt' for tiden. (Markeret med rød pil.) Kilde: t2anom @ climatereanalyzer.org Den såkaldte 'klima-videnskab' bygger i høj grad på pseudovidenskab. Man lægger temperaturer sammen for vidt forskellige områder af Jorden, med vidt forskellig underlag - hav, land, is og sne, osv. - med vidt forskellig varmekapacitet. Og så udregner man gennemsnit. Det giver videnskabeligt (i hht. termodynamikkens love, statistisk fysik) ingen mening. Det har nu stået på især siden James Hansen fra GISS i slutningen af 80'erne begyndte at udgive 'videnskabelige' artikler om dette pseudovidenskabelige emne. Og det er der så en masse uden videnskabelig indsigt, som er løbet afsted med lige siden, til stor skade for rigtig mange mennesker især i den Vestlige Verden - men også i fattige lande, som i flere tilfælde ikke kan få lov til at bygge kulkraftværker, som giver let tilgængelig og billig energi i rigelige mængder. Klima-hysteriet er idag en enorm multi-fantasilion $ industri, som det er meget svært at få bugt med. Men det skal nok blive rigtig koldt igen i vores del af Verden. Gid at vide, hvad der så sker? Tilknyttet billede:
Redigeret d. 31-01-2026 11:48 |
| Debatter | Svar | Seneste indlæg |
| Kampen mod støj kan ikke følge med fremtidens togtrafik | 0 | 26-09-2022 16:46 |
| Danmark står alene i CO2-kampen | 2 | 28-11-2011 16:22 |
| "Kampen om klimaet" på TV 2 News | 17 | 07-01-2010 23:54 |
| Artikler |
| Milepæle i kampen mod klimatruslen |
| Er Danmark et foregangsland i kampen mod klimatruslen? |
| Nyheder | Dato |
| It-forbruget sinker kampen mod global opvarmning | 18-05-2009 10:52 |
| Kina satser på elbiler i kampen mod CO2 | 04-05-2009 10:39 |