Husk mig
▼ Indhold

Klimaforandringer anskues som en god forretning – med Kurt Strand


Klimaforandringer anskues som en god forretning – med Kurt Strand10-10-2011 08:37
Ljb
☆☆☆☆☆
(4)
Vi har på jyskebank.tv i samarbejde med Kurt Strand lanceret programmet "Tanker Til Tiden".

I nedenstående indslag har vi sat fokus på klimaforandringer. Vi får besøg af Finn Mortensen, der er direktør i Klimakonsortiet og som står i spidsen for en kampagne, der skal brande Danmark som grøn, fossilfri og fremme i skoene. I "Tanker Til Tiden" argumenterer han for, hvorfor klimaforandringer bør anskues som en god forretning – og han mener, at Danmark har en unik position, som kan udnyttes langt bedre.

Se indslaget her: http://jyskebank.tv/013142587781000/tanker-til-tiden-2-klima-p-businessclass
10-10-2011 10:49
Kosmos
★★★★★
(5371)
I nedenstående indslag har vi sat fokus på klimaforandringer...

- herligt at se 'Deadline' igen!


Problemerne omkring oversvømmelser af kældre løses næppe med forceret opstilling af vejrmøller hist og pist - langt snarere ved at tilpasse kloaknettet til de talrige nye bebyggelser, der i årenes løb er koblet på.
Rart at høre, at 'global opvarmning' nu er blevet til 'klimaforandringer' - en ændring af 'italesættelsen', som dog i højere grad leder tankerne i retning af 'elastik i metermål'!

Redigeret d. 10-10-2011 10:50
10-10-2011 11:37
delphiProfilbillede★★★★★
(7581)
Problemerne omkring oversvømmelser af kældre løses næppe med forceret opstilling af vejrmøller hist og pist


NU ikke så negativ kære Kosmos det er vel bare et spørgsmål om antal....
10-10-2011 11:52
Kosmos
★★★★★
(5371)
NU ikke så negativ kære Kosmos det er vel bare et spørgsmål om antal....

- OK, jeg må øve mig på at blive mere positiv ('progressiv'?)!


Jeg kan også udmærket affinde mig med möllerne - blot de opstilles uden for mit synsfelt samt uden omkostninger (direkte såvel som indirekte) for mig!
10-10-2011 12:35
delphiProfilbillede★★★★★
(7581)
Jeg kan også udmærket affinde mig med möllerne - blot de opstilles uden for mit synsfelt samt uden omkostninger (direkte såvel som indirekte) for mig!


@Kosmos

Huuum! Du er vist ikke med på den Nyreligøse bølge om køb af syndsforlandelse via andel i en møllevinge... Du vil jo ikke betale!!!

Redigeret d. 10-10-2011 13:00




Deltag aktivt i debatten Klimaforandringer anskues som en god forretning – med Kurt Strand:

Husk mig

Lignende indhold
NyhederDato
Få forretning ud af bæredygtighed18-05-2011 15:18
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik