| 26-01-2026 11:31 | |
| Euro★★★★☆ (1787) |
Alzheimer Jørgen, jeg kan se at endnu en gang deltager du i en tabt kamp om territorie, hvor du mister dit land på tabte argumenter, kors hvor er du bare et tåbeligt menneske...haha...der er INGEN der gider at se flere af dine Alzheimer gentagelser... Tag og skrid eller hold dig til at gentage dit vrøvl i de tråde du selv starter...skide stalker svin... Du er en større tåbe end jeg troede... Må du og alle der nogensinde har holdt af dig blive genfødt som rotter i uendelige tider... |
| 26-01-2026 12:45 | |
| Jørgen Petersen★★★★★ (7743) |
Prøv at forholde dig til fakta. Bare for en gangs skyld.
Tilknyttet billede: ![]() |
| 26-01-2026 23:21 | |
| Euro★★★★☆ (1787) |
Alzheimer Jørgen, jeg kan se at endnu en gang deltager du i en tabt kamp om territorie, hvor du mister dit land på tabte argumenter, kors hvor er du bare et tåbeligt menneske...haha...der er INGEN der gider at se flere af dine Alzheimer gentagelser... Tag og skrid eller hold dig til at gentage dit vrøvl i de tråde du selv starter...skide stalker svin... Du er en større tåbe end jeg troede... Må du og alle der nogensinde har holdt af dig blive genfødt som rotter i uendelige tider... |
| 27-01-2026 07:39 | |
Prøv at forholde dig til fakta. Bare for en gangs skyld. Det er blandt andet denne: Tilknyttet billede: ![]() |
| RE: Kampen for mere GW.?30-01-2026 22:30 | |
| Jakob★★★★★ (9993) |
Jeg faldt lige over dette: https://www.klimadebat.dk/forum/trump-valgt-som-praesident-d12-e3131-s1400.php#post_104885 John Niclasen skrev: Alle kilder taget i betragtning, så er det nok ikke troværdigt. Jeg vil heller ikke tro det. Men er der noget om snakken, og sammenholdes det med USA's sabotage af Lulus klimatopmøde og undertrykkelse af VE i hjemlandet, så stemmer det i handling desværre meget overbevisende overens med, at USA kæmper for mere GW. Efter de sidste 6 Amerikanske præsidenter har ønsket og arbejdet for at gøre USA selvforsynende med energi, så har vi nu en præsident, der går den stik modsatte vej. Og så har vi Rusland, som nok har de største økonomiske interesser i øget GW, og de påfører klimapolitikken enorm skade dels ved krig og dels ved den utryghed og oprustning, som følger med. Hvis Kina får øje på sammenhængen og finder den anstødelig, så må det være sandsynligt, at de hurtigt vil stoppe nogle forsyninger til Putin for at få stoppet hans krig imod Ukraine. Det kunne nok føre til et nyt og betydeligt sundere "tipping point" i klimakampen. -- Dette "tipping point" tror jeg ikke på: https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/lad-os-fejre-det-groen-milepael-begejstrer-dansk-ekspert EU-landene har ramt en milepæl. Min udsigt har hele tiden vist, at vi især også har travlt, fordi det bliver de sidste 20-30% af udledningerne, som bliver langt de vanskeligste at komme til livs på en ordentlig måde. |
| 30-01-2026 22:36 | |
Vær nu lidt realistisk. Over 80% af vores energi kommer fortsat fra kul, olie og gas.
Tilknyttet billede:
Redigeret d. 30-01-2026 22:37 |
| 30-01-2026 22:56 | |
I mere end 40 år er 80% af verdens energiforbrug kommet fra kul, olie og gas. Dem der kæmper for, at vi skal udfase kul, olie og gas, har således kæmpet forgæves. Her er vi ingen stæder kommet, når vi ser på det i et globalt perspektiv. |