Klimarealisternes meningskontrol via kunstintelligens13-09-2024 11:44 | |
Mikkelsenperk☆☆☆☆☆ (2) |
Mange af jer følger sikkert klimarealisternes arbejde med at påvirke offentligheden vedr. "klimakrisen" og omstillingen. Meningskontrollen mht. problematiseringer og saglig kritik er som bekendt massiv. Nu forsøger Karl Iver Dahl-Madsen og Søren Hansen at implementere kunstintelligens via en AI-bot, der besvarer spørgsmål på hjemmesiden. Det interessante er hvordan det går med at inddrage kunstintelligens i meningskontrollen. Det har jeg lavet en lille undersøgelse af, som kan følges via dette dokument: https://docs.google.com/document/d/1RQzC2W30inPiBGL2iYAmvVP1hib3jT9rRIznfO91ZJI/edit?usp=sharing En anden interessant udvikling i offentlighedsstrategien er klimarealisternes adgang til "skyggemedier" som f.eks. Indblik.dk. Nu hvor Søren Hansen er tilknyttet som "skyggeredaktør" og skribent (uden angivelse af hans tilhør til klimarealisterne) stiger meningskontrollen, bl.a. på Facebooksiden, hvor saglige problematiseringer af Søren Hansens halve regnestykker vedr. omstillingen prompte medfører eksklusion. |
15-09-2024 01:05 | |
Euro★★★☆☆ (619) |
Jeg tror de fleste herinde har været ekskluderet fra idioternes selskab...det tror jeg ingen er kede af, idioterne vil hellere leve i uvidenhed om deres dumhed så lad da bare de fjolser uddø, som de jo gør med tiden og inden længe... |
Debatter | Svar | Seneste indlæg |
Klimarealisternes Manifest | 19 | 13-09-2024 15:00 |