Husk mig
▼ Indhold

Klimaskeptiker: CO2 er blevet dæmoniseret


Klimaskeptiker: CO2 er blevet dæmoniseret14-12-2008 22:24
kulden-varmenProfilbillede★★★★★
(2597)
http://politiken.dk/udland/article612972.ece
Klimaskeptiker: CO2 er blevet dæmoniseret

Marc Morano har det ikke nemt.

Mens hele verden har været samlet for at bekæmpe klimaforandringer, har han som en enmands-hær gået rundt i Poznan og forsøgt at råbe politikere, embedsmænd og aktivister op for at lade dem forstå, at det hele er fup.

»Folk må indse, at global opvarmning er et af de mest hypede, overvurderede problemer og beviset for det er absolut papirtynd«, siger Marc Morano.


Jeg har medfølelse for manden. Men jeg tror ikke at man kan omvende de frelste. Hvis man ønsker at der er en global opvarmning, så er den menneske skabt og dermed en katastrofe.
14-12-2008 22:59
GLARProfilbillede★★★★☆
(1023)
Jeg kender personligt Marc Morano, fra hans tid som topjournalist på CBS News , og hans besøg Grønland i sommeren 2007 sammen med Pelosi og Boxer og ikke at forglemme Connie Hedegaard. Hvor Marc og jeg havde en længere samtale på over 2 timer.

Han er nu kommunikationsdirektør for Senatets EPW program (via Senator James Inhofe).

Jeg er ikke i tvivl om at hans enorme indsats på klimaområdet bærer frugt inden længe...

Der findes mere end 2 milliarder private klimaskeptikere i Sydøstasien og tallet er voksende.
Deltag aktivt i debatten Klimaskeptiker: CO2 er blevet dæmoniseret:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Hvad er en klimaskeptiker?623-09-2007 22:03
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik