Husk mig
▼ Indhold

Klummekommentarer


Klummekommentarer13-02-2016 13:19
Kosmos
★★★★★
(5371)
Ville det mon være muligt (og overkommeligt) at etablere forhåndsvisning og redigeringsadgang, også for kommentarer til klummerne??

Uanset hvor stor (/rettidig) omhu man udviser, synes der altid at smutte en fejl eller to med - som man så må oprette en ny kommentar for at få berigtiget!
14-02-2016 10:21
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Mener egentlig ikke, det er så normalt, at man kan gå ind i og redigere sine kommentarer, heller ikke på andre blogs - eller tager jeg fejl? Derudover er det lidt bøvlet at kode, men kan ikke udelukke, jeg får det gjort en dag.


Har rettet din seneste kommentar til, og fjernet den ekstra kommentar.
14-02-2016 11:10
Kosmos
★★★★★
(5371)
Mener egentlig ikke, det er så normalt, at man kan gå ind i og redigere sine kommentarer, heller ikke på andre blogs - eller tager jeg fejl?

- det forstår jeg ikke (helt): Man kan da 'previewe' sine kommentarer - samt i en periode - rette dem til i hele forum, lige bortset fra klummerne! Så hvorfor skulle det være anderledes netop dér??
(Men som sagt er det da ikke strengt nødvendigt, hvis det kræver megen 'kodning').

Tak for indsats vedr. min seneste klummekommentar!
14-02-2016 11:26
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Kommentarer og debatindlæg er to lidt forskellige ting. Kommentarerne svarer til det, man møder på andre artikelbårne hjemmesider, hvor man under artiklen lader brugerne komme til orde med kortere bemærkninger. Kommentarer kan også skrives til eksempelvis bøger og afstemninger. Debatindlæg er det man finder i selve forummet.

Der er p.t. 48.586 debatindlæg og 999 kommentarer.
14-02-2016 13:12
Kosmos
★★★★★
(5371)
Kommentarer kan også skrives til eksempelvis bøger og afstemninger. Debatindlæg er det man finder i selve forummet

- fint nok med mig at opretholde denne sondring!

Jeg må så blot bestræbe mig på (endnu) nøjere korrekturlæsning, når jeg kommenterer klummer!
14-02-2016 17:02
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Jeg må så blot bestræbe mig på (endnu) nøjere korrekturlæsning, når jeg kommenterer klummer


Også jeg, men jeg benyttede chancen til at skære min pointe en ekstra gang ud i
pap
07-03-2016 07:38
DotherightthingProfilbillede☆☆☆☆☆
(23)
Man plejer som regel godt at kunne redigere sine indlæg på andre forums branner
Men som regel kan man se at det er blevet redigeret og hvornår - og i manges tilfælde også hvad der stod før. Sidstnævnte er jeg størst tilhænger af
10-04-2016 20:21
Jakob
★★★★★
(9267)
­



Kosmos skrev:
Ville det mon være muligt (og overkommeligt) at etablere forhåndsvisning og redigeringsadgang, også for kommentarer til klummerne??

Uanset hvor stor (/rettidig) omhu man udviser, synes der altid at smutte en fejl eller to med - som man så må oprette en ny kommentar for at få berigtiget! ;)


Jeg ved godt, at det ikke er, hvad du søger, men måske er dette link alligevel tilstrækkeligt eller i hvert fald bedre end ingenting.? :
http://www.klimadebat.dk/forum/kladdetraad-til-klummekommentarer-d40-e2986.php




­
10-04-2016 23:20
Kosmos
★★★★★
(5371)
...men måske er dette link alligevel tilstrækkeligt eller i hvert fald bedre end ingenting

- ja, det må man sige; jeg vil betegne det som en lidt besværlig omvej - men helt klart bedre end intet!




Deltag aktivt i debatten Klummekommentarer:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik