Københavnske butikker med stilfuldt og unikt tøj?13-03-2025 11:16 | |
martinharris☆☆☆☆☆ (1) |
Jeg føler, at mit tøj er blevet lidt kedeligt, og jeg vil gerne finde noget, der skiller sig ud, men stadig er stilfuldt. Det behøver ikke være dyre designerbrands, men jeg vil gerne finde nogle steder, hvor tøjet har lidt personlighed og kvalitet. Jeg bor i København, så hvis nogen har forslag til butikker med fedt tøj til rimelige priser, ville jeg virkelig sætte pris på det! |
13-03-2025 11:48 | |
Jørgen Petersen★★★★★ (6464) |
Prøv med en genbrugsbutik |
13-03-2025 14:04 | |
Erling233☆☆☆☆☆ (1) |
En af de bedste måder at finde noget anderledes på er at besøge en Genbrugsbutik København. Der kan du finde fede vintage-items, som ikke kun er billigere, men også ofte af bedre kvalitet end de hurtige modebrands. Jeg har selv fundet en klassisk uldfrakke og et par fantastiske jeans, der har holdt i årevis. Det gode ved genbrug er også, at du ofte ender med noget, som ikke alle andre går rundt i – så du kan skabe din helt egen stil! |
14-03-2025 12:45 | |
jinwatkins☆☆☆☆☆ (1) |
Jeg synes, det lyder som en god idé at tjekke genbrugsbutikker. Jeg har selv fundet nogle skjorter og jakker, som jeg er virkelig glad for. Det kræver lidt søgen, men det er det hele værd, når man finder noget, der føles helt unikt. Og så er det også en mere bæredygtig måde at shoppe på! |
Nyheder | Dato |
Lej dit tøj i stedet for at købe det | 06-11-2009 08:40 |
Københavnske taxier skal være klimavenlige | 08-09-2008 14:16 |
Københavnske kollegier sparer på energien | 25-05-2008 20:38 |