Husk mig
▼ Indhold

Kvaliteten og tonen på Klimadebat.dk


Kvaliteten og tonen på Klimadebat.dk30-09-2008 14:30
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Der er kommet godt gang i debatten igen. Nye debattører og mange spændende indlæg.
Men der er også nogle problemer:

1) Enkelte indlæg er altså simpelthen af for lav en kvalitet. Jeg har netop flyttet "Global Warming Polution" til papirkurven. For at et sådant indspark skal give mening for de besøgende, kræver det altså noget mere af skribenten. Derfor flytningen.

2) At indlægget var placeret i "Klimapolitik" bringer mig hen til det næste problem: diskussioner omkring årsagen til klimaændringer skal IKKE placeres i de debatkategorier, der hører under hovedkategorien "Handling". Dette vil jeg bede om bliver overholdt. Hvis man mener, at det hele er "CO2-hysteri" eller lignende, så er det ikke her, diskussionen bør foregå (problemet optræder også et stykke nede i denne tråd).

3) Sidste problem er tonen på siden, der i visse debatter er blevet noget skinger på det sidste. Den slags skræmmer nye besøgende væk, eller fraholder dem fra selv at deltage med indlæg.
Klimadebat.dk har aldrig haft så mange besøgende, som netop nu. Dette skyldes, at antallet af passive besøgende, der læser indlæg, men som ikke skriver, er steget voldsomt. Skal vi ikke prøve at få dem til også at deltage i debatten ved at tale pænt?

Det var dagens tanker om siden. Glæder mig til at høre jeres...
30-09-2008 20:04
Boe Carslund-Sørensen
★★★★★
(2942)
Hørt, nej læst.
06-10-2008 23:00
SusanProfilbillede☆☆☆☆☆
(10)
Som ny her, synes jeg at debatten ofte er "blevet noget skinger", som Branner ligeledes skriver det. Denne portal er allemandseje og IKKE kun for de enkelte...TAK.
15-10-2008 22:51
Jakob
★★★★★
(9281)
 



@Susan


Generelt tror jeg ikke, at det bunder så dybt. Men hvis du vil gøre noget ved det, så tvivler jeg på, at det er tilstrækkeligt med en generel formaning.

Hvis nogle medskribenter er for grove, så lad os se citater og links til deres indlæg, så vi kan diskutere dem og måske gøre dem lidt velfortjent røde i hovederne.  



Undtaget selvfølgelig, hvis det er mig, som har været for grov. I det tilfælde er det fuldt ud tilstrækkeligt at sende mig en privat besked..!  





 




Deltag aktivt i debatten Kvaliteten og tonen på Klimadebat.dk:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
BoB klager over tonen3731-01-2016 19:36
kvaliteten af Branners redaktion.303-02-2008 12:29
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik