Husk mig
▼ Indhold

Lang 'svartid'?


Lang 'svartid'?21-08-2013 14:52
Kosmos
★★★★★
(5366)
Undertiden er (for)siden ret længe om at dukke frem: 'Venter på pagead2.googlesyndication.com...' står der imens.

Er jeg den eneste, der p.t. oplever dette?
21-08-2013 15:32
Kjeld Jul
★★★★★
(3888)
Jeg har ikke haft problemet.
21-08-2013 19:33
Kosmos
★★★★★
(5366)
Jeg har ikke haft problemet

- tak, så er det måske blot et lokalt ( og forhåbentligt midlertidigt) problem(?).
23-08-2013 14:56
Kosmos
★★★★★
(5366)
Lige nu:

'Venter på pagead2.googlesyndication.com...' - ca. 10 sek.
'Venter på pwww.google.dk...' - ca. 15 sek.

= knapt et halvt minuts venten - blot for at se 'forsiden'; er det, hvad andre oplever??
23-08-2013 16:39
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Kosmos skrev:
Lige nu:

'Venter på pagead2.googlesyndication.com...' - ca. 10 sek.
'Venter på pwww.google.dk...' - ca. 15 sek.

= knapt et halvt minuts venten - blot for at se 'forsiden'; er det, hvad andre oplever??


Nej, slet ikke. Jeg ser intet af det du skriver. Alt kører som smurt her og har gjort lige siden der var lidt vrøvl med sidebredden.

Det må være noget hos dig selv eller din udbyder, men der kan du jo "bare" prøve at skifte netværksforbindelse. Mange har et mobilt netværk man kan forsøge sig med

ja, så kan du jo også prøve at logge dig ind på en helt anden pc. Er det det samme kan du prøve at lave en anden profil. "Kosmos" er måske kommet ud for et eller andet, om end det lyder usandsynligt.

-håber du får det ordnet


Tiden går - mens vi stadig fejlinformeres
Redigeret d. 23-08-2013 16:44
24-08-2013 09:53
Kosmos
★★★★★
(5366)
-håber du får det ordnet

- tak for (ny) tilbagemelding!

Som antydet ser det ud til, at man ind imellem må affinde sig med ventetid på diverse debatfora, fordi andre servere skal reagere først - det kan være noget med statistik ('hit count', fx.) og det kan være noget med reklamer: i begge tilfælde kan tilgangen til den egentlige 'debatserver' åbenbart blive forsinket, såfremt statistik-/reklameserverne 'har travlt'!?


Og nu styrter verden jo heller ikke sammen, fordi jeg ind imellem må væbne mig med en anelse tålmod!
12-06-2016 18:32
Kosmos
★★★★★
(5366)
I øjeblikket synes alt at forløbe særdeles trægt!: Langsom indlæsning af sider (undertiden timeout), manglende respons på scroll commands etc.
Er jeg den eneste (bruger iMac + Firefox)??
12-06-2016 22:44
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Alt kører uændret her. Altså som smurt. Min pc'er har 8gb ram og kører 64 bit system. netværket er ikke specielt hurtigt hvorfor jeg venter lidt på visse sider med mange reklamer, så som diverse tv2 nyheder.

Mvh
Morten
12-06-2016 23:21
Kosmos
★★★★★
(5366)
Alt kører uændret her. Altså som smurt...

- samme her; det har nok været et midlertidigt og lokalt problem, det var faktisk ikke kun klimadebat.dk, der drillede hos mig.

Undertiden oplever jeg dette fænomen, og ofte kommer der på et tidspunkt en meddelelse om, at 'denne side kører et script, som gør visningen problematisk/langsom', og der gives mulighed for at stoppe bemeldte 'script'...men dét så jeg ikke denne gang.
13-06-2016 06:45
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Sådanne meddelelser har jeg heller ikke kendskab til. Jeg får lavet backup af min pc'er, hvilket vist tager nogle timer. Dette mærker jeg ikke på den almindelige afviklingen af brugerfladen. Det eneste jeg kan bidrage med at jeg undertiden oplever forskellige sider på nettet som kører langsomt eller slet ikke. Når det går relativt hurtigt over er det ikke noget jeg hæfter mig specielt ved.
13-06-2016 10:49
Kosmos
★★★★★
(5366)
Sådanne meddelelser har jeg heller ikke kendskab til

- forskellen ligger nok i, at min computer er en 'mac', som åbenbart tjekker årsag til 'sløv adfærd'(?).
Som oftest oplever jeg det, når jeg kigger i sider fra WUWT.




Deltag aktivt i debatten Lang 'svartid'?:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik