Husk mig
▼ Indhold

Lukning af specialfora


Lukning af specialfora25-06-2008 22:43
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Jeg har tænkt mig at lukke de to specialfora fra i morgen aften.
Det er nu over en måned siden, der er blevet skrevet i dem, og jeg synes ikke, der er grund til at lade debatoversigten være unødigt lang med diverse inaktive fora.

Jeg vil tage en kopi af indlæggene, så intet går tabt, men da der er tale om "lukkede" fora, er det klart, at jeg ikke vil gøre dem offentlige. Forfatterne kan evt. henvende sig til mig, hvis de vil have en kopi af det, de tidligere har skrevet.

Systemet med de to brugergrupper vil i samme ombæring også blive lukket. Det var et forsøg, og det viste sig ikke at være nødvendigt...

Jeg overvejer også at nedlægge forummet for "Energi og klima", da det lapper ind over nogle andre, hvilket skaber forvirring. Her vil jeg selvfølgelig flytte indlæggene til de relevante fora, så intet går tabt.

Jeg synes generelt det er bedre med en kort og overskuelig forumoversigt, frem for at have en masse fora, hvor der måske bliver skrevet et indlæg eller to en gang om måneden!
25-06-2008 23:43
Kosmos
★★★★★
(5371)
Jeg synes generelt det er bedre med en kort og overskuelig forumoversigt, frem for at have en masse fora, hvor der måske bliver skrevet et indlæg eller to en gang om måneden!

- enig!
27-06-2008 19:35
Jakob
★★★★★
(9287)
 



Ja, det er også ok med mig. Lad os spare PET og CIA for det ekstra agentaarbejde.  


Men hvis Kulden-Varmen er med på det, så kan denne tråd vel godt flyttes til et offentligt forum?:
http://www.klimadebat.dk/forum/fosfor-forureningen-d14-e264.php


Jeg synes nok også, at det er fint nok at flytte tråde væk fra "Energi og Klima" og derefter lukke det.

Adresserne på tråde og indlæg bliver vel ikke ændret af den grund..?



 
27-06-2008 20:11
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Så har jeg lukket for al adgang til de to fora for alle undtagen admin, samt slettet link til dem i oversigten.
Indlæggene findes altså stadig, de er blot "forseglede".

Jakob, adresser på tråde og indlæg ændrer sig desværre, hvis jeg flyttet en tråd fra en kategori til en anden. Jeg kan dog i særlige tilfælde sætte en redirect op, så en bestemt url leder videre til den nye.

Venter lige lidt med at gå i gang med flytningen af "Energi og klima"...
03-07-2008 12:42
Jakob
★★★★★
(9287)
 


branner skrev:
adresser på tråde og indlæg ændrer sig desværre, hvis jeg flyttet en tråd fra en kategori til en anden.


Sker det kun, når du skifter kategori..?
Og ikke hvis du ændrer navn på et forum eller flytter tråde til andre fora indenfor den samme kategori..?

Sker det, hvis du ændrer navn på en kategori..?



  
Redigeret d. 03-07-2008 12:55
03-07-2008 17:09
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
@Jakob (og andre interesserede):
Det er nu omsider lykkedes mig at få det til at fungere, således at den gamle adresse automatisk viderestiller til den nye, når en tråd er blevet flyttet!
Det eneste, der ikke følger med, er det anker, der måtte være til et bestemt indlæg (det der kommer efter #-tegnet i adressen).




Deltag aktivt i debatten Lukning af specialfora:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik