Husk mig
▼ Indhold

Må jeg stille dig et par spørgsmål til dit solcelleanlæg?


Må jeg stille dig et par spørgsmål til dit solcelleanlæg?24-06-2012 19:56
HalfdantimmProfilbillede☆☆☆☆☆
(4)
Hej,

Jeg har faktisk ikke brug for hjælp til hverken eksamen eller en skoleopgave. Men jeg tror, dette er det rigtige sted at skrive alligevel - for jeg vil rigtigt gerne have et par minutter af din tid. :-)

Jeg ejer siden SimpelEnergi.dk som et spændende hobbyprojekt. Der har jeg blandt andet skrevet med en nordjyde, der har valgt at investere i et solcelleanlæg og hans erfaringer med dette.
Det blev en af de mest interessante tekster på siden.

Derfor kunne jeg rigtigt godt tænke mig at skrive et par lignende tekster med andre, der står i samme situation - at de har investeret i et solcelleanlæg.

Har du solceller, vil jeg super gerne skrive et par spørgsmål til dig på mail og lave en artikel ud af den som den linket til herover!
Siden drives på hobbybasis, så der er ikke noget økonomisk incitament til at gøre det. Det skulle blot være hvis du har lyst til at fortælle din historie til sidens nuværende og fremtidige læsere!

Har du 5 minutter, jeg må tage af din tid og spørge ind til solceller? Skriv en mail til mig på halfdan@halfdantimm.dk - på forhånd mange tak!!

Mvh. Halfdan


Mvh. Halfdan Timm
Jurastuderende på Aarhus Universitet med klimafetisch
24-06-2012 23:11
Kosmos
★★★★★
(5371)
Derfor kunne jeg rigtigt godt tænke mig at skrive et par lignende tekster med andre, der står i samme situation - at de har investeret i et solcelleanlæg

- jeg håber selvfølgelig, du får nogle svar her; men jeg vil foreslå dig også at lancere opfordringen på 'Ingeniøren's debatsider, se fx.:

her, her eller her.
Redigeret d. 24-06-2012 23:15
24-06-2012 23:57
Boe Carslund-Sørensen
★★★★★
(2942)
Derfor kunne jeg rigtigt godt tænke mig at skrive et par lignende tekster med andre, der står i samme situation - at de har investeret i et solcelleanlæg



Du kan nok hente hjælp her:

http://www.solcelleforening.dk/


Energipolitik med omtanke er vigtig for at bevare det danske velfærdssamfund.
28-06-2012 22:01
HalfdantimmProfilbillede☆☆☆☆☆
(4)
Mange tak for de fine links til jer begge to!

Jeg har oprettet en tråd på Ing.dk og kigger videre på Solcelleforeningen.

Der er kommet et "interview" mere ud, hvis nogen har lyst til at læse det:

http://simpelenergi.dk/194/revisors-solcelleanlaeg-producerer-28-kwh-pa-darlig-dag/

Andre, der har interesse i at blive adspurgt et par spørgsmål? Send mig endeligt en mail!


Mvh. Halfdan Timm
Jurastuderende på Aarhus Universitet med klimafetisch




Deltag aktivt i debatten Må jeg stille dig et par spørgsmål til dit solcelleanlæg?:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Er et solcelleanlæg med batteri i midt 2023 stadig en god idé?230-05-2023 11:58
Afbetalingstid for solcelleanlæg3609-11-2013 14:49
NyhederDato
Nordens største solcelleanlæg i Ørestaden05-10-2009 10:28
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik