Husk mig
▼ Indhold

Menneskevarme



Side 3 af 3<123
21-05-2016 22:28
Morten Riber
★★★★★
(2298)
at afspore debatten


Hvilken debat???

Debatten var død som en sild da jeg skrev.

- beklager; men for mig er det ikke til yderligere diskussion.

21-05-2016 22:34
crankProfilbillede★★★★★
(2452)
Spiller du nu dum igen? Jeg afslår at diskutere vækstproblematikken yderligere med John..
Og jeg agter heller ikke at tage den debat op med dig; fordi du også, så rigeligt, allerede har tilkendegivet dit syn på det punkt.

Jeg synes, du er træls.

.
21-05-2016 22:35
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Crank, er du også en trolle som bare vil stikke en kæp i hjulet når vi andre skriver til hinanden? Du argumenterer i vanlig stil slet ikke.
21-05-2016 22:39
crankProfilbillede★★★★★
(2452)
Morten >
Jeg skriver måske en lang forklaring til dig (en anden dag).


.
21-05-2016 22:43
crankProfilbillede★★★★★
(2452)
Det er menneskevarme - hele den menneskelige aktivitet, der ødelægger planeten - på flere måder. Jeg tror, vi fordrejer billedet, når vi udelukkende fokuserer på CO²-udledningen.

Drivhuseffekten er kun et symptom - på at mennesket er gået over stregen.


.
21-05-2016 22:54
crankProfilbillede★★★★★
(2452)
Hvis menneskelig aktivitet (forbrug) sænkes med 20%, sænkes varmeudledning og CO²-udledning med MERE end 20%!


.
22-05-2016 00:43
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Det er menneskevarme - hele den menneskelige aktivitet, der ødelægger planeten - på flere måder. Jeg tror, vi fordrejer billedet, når vi udelukkende fokuserer på CO²-udledningen.

Drivhuseffekten er kun et symptom - på at mennesket er gået over stregen.



Planeten = Gud
Menneskelig aktivitet = kræfter som angriber det guddommelige
CO2 = blot et tegn på at onde kræfter er på spil
Truslen = kaos når jorden bukker under

Cranks visdomsord:

Undgå kaos ved at bekæmp menneskelig aktivitet. Succeskriteriet kan måles på at CO2 koncentrationen falder kraftigt, samt at antallet af mennesker på jorden ligeledes falder drastisk.

Cranks svar på katastrofale virkninger af hans "medicin" : Det vil du ikke forstå og det er ikke til diskussion.

Med andre ord er det menneskelig lidelser forårsaget af sin "medicin" underordnet/ligegyldig for Crank. Præcis som i "gamle dage" hvor man uden tøven ofrede dyr og mennesker for at opretholde kosmos.
22-05-2016 06:40
crankProfilbillede★★★★★
(2452)
Hvis menneskelig aktivitet (forbrug) sænkes med 20%, sænkes varmeudledning og CO²-udledning med MERE end 20%!


.
19-09-2016 11:33
crankProfilbillede★★★★★
(2452)
crank skrev:
Hvis menneskelig aktivitet (forbrug) sænkes med 20%, sænkes varmeudledning og CO²-udledning med MERE end 20%!


Det var en påstand - ment som et oplæg! Skal den virkelig have lov til at svæve frit i luften?



.
Side 3 af 3<123





Deltag aktivt i debatten Menneskevarme:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik