| 12-06-2026 09:19 | |
| Jørgen Petersen★★★★★ (8354) |
Disse vanvittige beløb er inklusive implicitte subsidier. Det er bl.a. fiktive skader fra CO2-udledningen. Disse skader er bare ikke at se nogen stæder. Tværtimod så har vi stor glæde af dels opvarmningen og dels af et højere atmosfærisk. Tilknyttet billede: ![]() |
| 12-06-2026 13:15 | |
| Jakob★★★★★ (10171) |
Mit sidste svar med AI indhold var mest tænkt som opfølgning til mit svar på den "klimarealisme", som Kosmos bragte til emnet her: Jakob skrev: Til opfølgning:
|
| 14-06-2026 16:15 | |
Det er både fordrejende, manipulerende og fordummende at påstå, at der gives enorm støtte til den fossile industri. De vanvittige beløb, som der her henvises til, er inklusive enorme implicitte subsidier. Disse implicitte subsidier vedrører fiktive skader fra CO2-udledningen. Det er skader, som ikke findes, og som ikke kan konstateres. Tværtimod er CO2 med til at gøre denne klode mere grøn og frodig. Tilknyttet billede: ![]() |
| 14-06-2026 16:16 | |
Det er både fordrejende, manipulerende og fordummende at påstå, at der gives enorm støtte til den fossile industri. De vanvittige beløb, som der her henvises til, er inklusive enorme implicitte subsidier. Disse implicitte subsidier vedrører fiktive skader fra CO2-udledningen. Det er skader, som ikke findes, og som ikke kan konstateres. Tværtimod er CO2 med til at gøre denne klode mere grøn og frodig. Tilknyttet billede: ![]() |
| 14-06-2026 16:16 | |
| 14-06-2026 16:18 | |
Det er både fordrejende, manipulerende og fordummende at påstå, at der gives enorm støtte til den fossile industri. De vanvittige beløb, som der her henvises til, er inklusive enorme implicitte subsidier. Disse implicitte subsidier vedrører fiktive skader fra CO2-udledningen. Det er skader, som ikke findes, og som ikke kan konstateres. Tværtimod er CO2 med til at gøre denne klode mere grøn og frodig. Her ses det hvordan man forventer, at hvede-dyrkningen vil rykke imod nord i Nordamerika på grund af opvarmningen. Tilknyttet billede: ![]() |
| 15-06-2026 23:12 | |
| Kosmos★★★★★ (5528) |
Det er både fordrejende, manipulerende og fordummende at påstå, at der gives enorm støtte til den fossile industri. De vanvittige beløb, som der her henvises til, er inklusive enorme implicitte subsidier - præcis! |
| RE: Vinkel på klimabenægtelsens udvikling17-06-2026 10:01 | |
| Jakob★★★★★ (10171) |
Det er underligt at tænke tilbage på, hvordan klimabenægtelsen har udviklet sig i dette forum. 1) CO2 er ikke årsagen til GW 2) Tilskud til udvikling af VE er alt for dyrt 3) CO2 er godt, fordi det fremmer GW 4) Enorme tilskud og skattelettelser til fossilt brændsel er helt OK, fordi det fremmer GW Jeg husker ikke, at jeg nogensinde har set en klimabenægter indrømme og beklage en fejl. Jeg har aldrig set en klimabenægter, som oprigtigt ønskede at hjælpe miljøet. Jeg finder det derimod endeligt bevist, at hæderlig og sandhedssøgende debat aldrig var deres mål, og de ser ikke engang ud til at skamme sig. De arbejder, som beskidte og kyniske amatøradvokater, der føler sig ansat til at bortforklare og forsvare det største generationsrøveri i verdenshistorien. Er de nogensinde igen værd at diskutere med, når man har fundet ud af dette.? Bedøm selv... Jeg er i hvert fald lettet over, at de politikere, som de vælger, ikke mere er i regering. Det har måske en "klimakriminologisk" historisk værdi, at der her i forum foreligger en database, hvor man kan se dem og deres arbejdsmetoder udstillet. Men skadevirkningerne på den udviklende og faglig debat er så store, at jeg ikke kan se, at det nogensinde kan kompensere for noget. Dertil er det blevet for usselt. Hvis man ønskere at styre udenom og springe over OT, så kan man prøve at klikke HER. |
| 17-06-2026 20:15 | |
Der findes bare ingen klimabenægtere. Ingen benægter, at vi har et klima. Tilsvarende er der heller ingen tvivl om, at klimaet ændrer sig over tid. Det har det altid gjort, og det vil det også gøre i fremtiden. Med andre ord, så gør du dig selv til grin, ved at skyde på nogen, som ikke findes. |
| Debatter | Svar | Seneste indlæg |
| Tilskud til tandlægen | 5 | 31-05-2025 23:41 |
| Investering ctr. tilskud | 1 | 16-06-2007 13:45 |
| Nyheder | Dato |
| 2750 har søgt om at tilskud til alternativ varme | 04-03-2010 08:28 |
| Fossilt brændstof støttes med 5000 milliarder kroner | 15-12-2009 07:15 |
| Regeringen giver tilskud til klimavenlig boligenergi | 13-11-2009 05:58 |
| Fossilt brændstof er fremtiden i Asien | 05-11-2009 09:42 |
| Få tilskud til boligens energibesparelser | 17-03-2009 23:24 |