Husk mig
▼ Indhold

Neutrino energi

Neutrino energi05-05-2024 12:38
Euro
★★★☆☆
(989)
Nogen erindrer måske en fantasi om en bil Pi der lader sig selv op med ether energi. Jeg troede faktisk man havde opgivet ideen, men det lader til at man faktisk laver mere energi i dag fra stråling fra omgivelserne.

Man har som mål at sende en powercube på markedet i løbet af et par år. Den skal give energi til dit hus.

Teknologien er til stede i dag, men lad os nu se om det får adgang til markedet.

https://www.youtube.com/watch?v=JQN4escE6t4

https://neutrino-energy.com/
05-05-2024 13:53
Robert Wagner
★★★★★
(4788)
Neutrino energi? Bob bob...
Neutrinoe'er er generel lav energi. Der kan opstå høj energi neutrinos i ting som supernova, men dem vi har her på jorden er lav energi.
Neutrinoer er notorisk for ikke at interagere med materie, det gør dem vanskeligt at registrere.

For bare at kunne registrere neutrinos, bygger man detectorer langt under jorden, for at filtrere alt andet stråling fra, da neutrinostrålingen er så svag.

At neutrinos skulle kunne bruges til at producere energi, er noget af en påstand.

Og nej, jeg kommer ikke til at se videoen...
Jeg kan uden at se den, sige at det er vrøvl.

Live long and prosper.

errare humanum est, in errore perseverare stultum

Hvis det påstås uden evidens, så kan det afvises uden evidens.

Kun fjolser nægter fortsat menneskskabte klimaforandringer/global warming.
16-05-2024 16:15
Euro
★★★☆☆
(989)
Mon ikke det mere er et spørgsmål om at firmaet og du definerer neutrino energy forskelligt.

Det er ikke en diskussion jeg vil tage...men hvis du ikke vil se hvad der postuleres med deres ord, så er der ingen der kan tage dig alvorligt. Det er ikke mig du skal have snakken med jeg informerer blot om nyheden/nyhederne uden at antage noget på forhånd om et produkt der ikke eksisterer.

Men det påståes at de har en model i dag, der producerer brugbar energi, men ikke nok til deres formål, derfor vil det efter deres mening tage yderligere et par år.

Men det er næsten pinligt igen og igen høre på at du afviser at der kan ske fremskridt, blot fordi en enkelt person tidligere har sagt at der ikke kan skabes fremskridt. Men den ene person vælger du til enhver tid at tro mere på end moderne engineering.

Deltag aktivt i debatten Neutrino energi:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke

Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik