Husk mig
▼ Indhold

Nye links på indekssiden


Nye links på indekssiden03-05-2008 11:26
Jakob
★★★★★
(9287)
 



@Webmaster branner


Så vidt, jeg kan se, er der kommet et par nye links nederst til venstre på indekssiden:



og




Kan vi få en forklaring på, hvad disse links er gode til, eller forudsættes det bekendt..?


Jeg kan se, at der også er tilføjet:

"Vis alle emner i debatten"

SUPER..!  


Det fik mig til at tænke på, om man evt. kunne gøre noget lignende med de personlige links øverst til højre.
Der er nu et link, der hedder "Dine indlæg"

Kan der evt. ved lejlighed tilføjes et mere, som hedder "Emner du er med i" eller "Tråde, hvor du deltager", som viser de sidste ca. 500 emner, som man har skrevet indlæg til ..?



 
03-05-2008 12:36
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Jakob skrev:
Så vidt, jeg kan se, er der kommet et par nye links nederst til venstre på indekssiden:



og




Kan vi få en forklaring på, hvad disse links er gode til, eller forudsættes det bekendt..?

Jeg har indsat dem rundt omkring på siden. Mangler endnu nogle steder.
Bookmark-linket er til at dele/gemme nyheden, artiklen, debatindlægget eller hvad man nu har åbnet. Det er især henvendt til folk, der benytter sig af diverse "sociale" netværk (social bookmarking), såsom Facebook, Myspace osv. Hvis man holder musen over knappen, kan man vælge, hvor man vil gemme linket.
"RSS Feed"-linket er til at tilføje feedet med nyheder eller feedet med debatemner direkte til ens webbaserede RSS-læser (typisk på personlige startsider såsom MSN eller Yahoo).
De to knapper er leveret af AddThis.com, og de er efterhånden blevet ganske udbredte rundt omkring på nettet.

Der er nu et link, der hedder "Dine indlæg"

Kan der evt. ved lejlighed tilføjes et mere, som hedder "Emner du er med i" eller "Tråde, hvor du deltager", som viser de sidste ca. 500 emner, som man har skrevet indlæg til ..?

Det skal jeg se på. I det hele taget skal "Dine indlæg" nok gøres bedre ved lejlighed.
07-05-2008 11:05
Jakob
★★★★★
(9287)
 


Hvis der er nogen, der bruger RSS FEED og noget af det andet og har lyst til at fortælle om det, så vil jeg gerne høre lidt mere om deres erfaringer, hvordan de bruger det og hvorfor det er smart.  





@branner

Ok, tak for info.  


Nu vi er ved det, så er der endnu et link, som jeg savner.

Hvis jeg klikker på "Vis alle indlæg i debatten", så får jeg en oversigt over alle indlæg, og jeg kan klikke på et indlæg og springe direkte dertil i tråden.

Men når jeg står i en tråd, så kan jeg ikke finde et link til et specifikt indlæg.

I nogle debatfora er der et lille billede ved hvert indlæg ( ) , og klikker man på det, så kommer linket til indlægget frem i browserens adressefelt.

Er det noget, som du ved lejlighed måske også kan overtales til at indføre her..?



 
07-05-2008 11:57
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Jakob skrev:
I nogle debatfora er der et lille billede ved hvert indlæg ( ) , og klikker man på det, så kommer linket til indlægget frem i browserens adressefelt.

Er det noget, som du ved lejlighed måske også kan overtales til at indføre her..?


Hej Jakob!
Var det noget i denne stil, du havde tænkt dig?
07-05-2008 12:33
Jakob
★★★★★
(9287)
 


Ja, lige præcis..!  



 




Deltag aktivt i debatten Nye links på indekssiden:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Southern Ocean: Sea Surface Temperature and Sea Ice Area - links II201-12-2014 12:50
Spørgsmål om links309-09-2012 21:14
Links til Klimadebat.dk208-02-2009 22:34
links og tlf nr?219-05-2008 19:59
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik