Husk mig
▼ Indhold

Olieforurening


Olieforurening06-01-2012 00:41
Rasmus Andersen
☆☆☆☆☆
(2)
Hej
jeg har om olieforurening i Peru, og jeg skal snart op til eksamen (NV), men jeg ved desværre ikke hvordan jeg skal starte med at fortælle om emnet, har i nogle gode råd ?
06-01-2012 01:28
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Ja, når du har sat dig grundigt ind i emnet, finder du automatisk ud af hvad der er bedst at starte med. Det er sikkert noget med at beskrive omfanget, problemets størrelse og hvilke mennesker det især har betydning for. Bagefter kan du så gå mere i dybden ved hjælp af al din viden. En god ide er det altid at fremstille forskallige holdninger til problemet. Altså, hvad siger og gør dem der bekymrer sig, og hvad siger og gør dem der ikke bekymrer sig så meget. Rund af med nogle godt begrundede og væsentlige fremtidsudsigter og får du uventet mere tid sammenligner drager du nogle paraleller til ligenende forurening til andre lande. Det skulle nok kunne give en god karakter, blot nu ved nok.


Tiden går - mens vi stadig fejlinformeres
06-01-2012 19:14
Rasmus Andersen
☆☆☆☆☆
(2)
Tusind tak
07-01-2012 22:44
Boe Carslund-Sørensen
★★★★★
(2942)
Rasmus

Du kunne måske også overveje, hvorfor det kaldes olieforurening, hvis det olieudslippet skyldes menneskelig indblanding, mens den "olieforurening" der sker naturlig ikke kaldes for forurening. Olie har faktisk piblet op af jorden gennem mange år, uden at det bliver betegnet som forurening.


Energipolitik med omtanke er vigtig for at bevare det danske velfærdssamfund.




Deltag aktivt i debatten Olieforurening:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik