Husk mig
▼ Indhold

Omrokeringer


Omrokeringer18-04-2012 20:26
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Jeg har her til aften rykket lidt rundt på nogle elementer på siden. Hvis I skulle være forvirrede over, hvad der er ændret, så har jeg fjernet den højre spalte og rykket elementerne over i venstre side. Boksen med "Information", der har ligget øverst til højre, er nu helt væk. I stedet har jeg integreret tallene i menuen til venstre (med grå skrift). Jeg synes selv, det virker mere logisk og gør siden lidt mere enkel.
I det hele taget synes jeg, det nye layout er mindre indeklemt og mere overskueligt. Men hører gerne kommentarer.

Og så siger jeg tak for den store debatlyst for tiden. Er begejstret over, at aktivitetskurven igen ser ud til at være stigende på Klimadebat.dk.

Redigeret d. 18-04-2012 21:35
19-04-2012 15:45
delphiProfilbillede★★★★★
(7581)
Og så siger jeg tak for den store debatlyst for tiden. Er begejstret over, at aktivitetskurven igen ser ud til at være stigende på Klimadebat.dk.


Det må ene og alene kunne tilskrives de mere begavede deltagere ud af et noget broget 'debatkorps', som driver interessen op..


PS! Har den gode Jakob forladt debatten for evigt!

Redigeret d. 19-04-2012 15:45
19-04-2012 20:01
Kosmos
★★★★★
(5371)
I det hele taget synes jeg, det nye layout er mindre indeklemt og mere overskueligt. Men hører gerne kommentarer

- det ser helt fint ud, og man vænner sig hurtigt til ændringerne, synes jeg!
20-04-2012 14:36
delphiProfilbillede★★★★★
(7581)
Det er lidt irriterende når der bruges disse lange links se http://www.klimadebat.dk/forum/agw-et-bagatel-problem-d12-e1979-s40.php#post_29647 som gør at læsefeltet bliver bredere end skærmen, det er måske endda det som ligger til grund for det netop gennemførte tiltag...

Om ikke andet må der opfordres til ikke at bruge disse lange adresser. Herunder til at bruge metoden her [url = add'en]Link[/url] så fremhæves link som aktiv til den ønske linkadresse..




Deltag aktivt i debatten Omrokeringer:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik