Husk mig
▼ Indhold

Panik før lukketid?


Panik før lukketid?18-05-2012 13:10
Kosmos
★★★★★
(5370)
Vi har andetsteds funderet over, om gassen mon er ved af fise ud af CAGW-ballonen??

Jeg har de seneste dage bemærket, at DR åbenbart er i færd med at lancere en 'CAGW-mæssig Ardenneroffensiv':

I torsdags havde programmet "Business med Bjørnestad" et længere interview med 'Duen' (Grundfos), som helhjertet bekendte sig til 'sagen'! Alt andet ville jo nok også forekomme (mere) mærkværdigt, al den stund hans virksomhed vel i højeste grad lever (fedt og godt?) på/af myten!? (Udsendelsen genudsendes i morgen, lørdag).

I dag bragte P1morgen et længere interview med Jørgen Steen Nielsen (Information), i anledning af hans aktuelle bogudgivelse; efter interviewet at dømme fokuserer han dog denne gang tilsyneladende mere på 'grænser for vækst'-temaet end snævert på 'klimatruslen'(?)

Endelig indeholdt samme program et interview med økonomiprofessor Jesper Jespersen (RUC), hvor temaet også var 'alternativer til vækst'!
19-05-2012 16:35
pifpafpuf
★★★☆☆
(769)
http://epn.dk/brancher/transport/luft/article2781451.ece

man kan jo også spørge sig selv om der bliver brug for en dansk kommissær efter Connie...

Det virker jo som om at den svenske kommissær løbende er fint kapabel til at håndtere dansk lovgivning fra Brussel/Stockholm.
20-05-2012 16:43
delphiProfilbillede★★★★★
(7581)
Når man om føje år, ikke har miljø og drivhuseffekt at være bange for! Hvad mon man så opfinder! Den snarlige afkøling af jorden, og forstående istider.




Deltag aktivt i debatten Panik før lukketid?:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Klima-panik er fup!1631-01-2010 23:03
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik