Husk mig
▼ Indhold

problemstilling


problemstilling09-02-2017 09:16
tjørne
☆☆☆☆☆
(2)
hej er der nogle der har et godt forslag til en problem stilling der har noget at gøre med spildevand
09-02-2017 10:49
Euro
★★★☆☆
(442)
Hvordan ved vi hvilken problemstilling du ser foran dig?

Men et firma som Xogen.ca renser spildevand, men deres site ser ud til at være under ombygning.

De laver ultra billig hydrogen som de bruger til at fjerne urenheder i vandet med.

De fik (tror jeg) tilladelse til at lave vandrensning men har ikke fået tilladelse til at bruge deres teknologi i en generator. Dette var ellers en af mulighederne for free energy via HHO.

https://www.youtube.com/watch?v=2vJZn3Avf70&t=264s
10-02-2017 11:08
tjørne
☆☆☆☆☆
(2)
kan du forklare i detaljer
10-02-2017 12:01
Jakob
★★★★★
(9213)
­


@tjørne


Spildevandsproblematik.... det burde være nemt, for der er jo næsten ikke andet end problemer med det.


Er det rent nok, når det lukkes ud i vandmiljøet..?

Er det virkelig ok at benytte slammet som gødning i landbruget, eller er der risiko for, at det forurener både jord og fødekæde..?

På landet er der nogle steder indført tømning af septiktanke, hvor vand pumpes tilbage i tanken for at spare transportvægt. Er det ok, eller ligger der en fare i, at man sender vand tilbage, som er blandet med noget fra andre brugere..?


Så snart der står "Free Energy", bør du være opmærksom på, at det kan handle om noget, som der sandsynligt ikke er videnskabeligt belæg for at tro er muligt.

Det kan dog være muligt at udvinde energi fra visse typer spildevand, og om det er godt for helheden, kan selvfølgelig være en interessant problematik.



­
10-02-2017 12:33
Kjeld Jul
★★★★★
(3888)
På landet,hvor vi bor,har ejendommene en septiktank,som tømmes af kommunen en gang om året.Hos os ledes urinen fra septiktanken samt spildevand fra køkken og vaskemaskine over i et nedsivningsanlæg med pumpe.
Fra flere af ejendommene her, ledes spildevandet stadig ud i marken uden rensning.




Deltag aktivt i debatten problemstilling:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Projektuge, min problemstilling, spørgsmål1508-03-2008 22:31
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik