Husk mig
▼ Indhold

Ringe politisk støtte til geofysikere


Ringe politisk støtte til geofysikere17-10-2007 08:42
Hans Kloster
☆☆☆☆☆
(3)
Når politikerne nu vil gøre uendelig meget for at bryde klimaudviklingen, undrer det mig, at Danmark ikke deltog i projektet for Østersøen, der førte til rapporten:
Sea Level Change Affecting the Spatial Development in the Baltic Sea Region. Geologicial Survey of Finland. Special Paper 41. Espoo 2006.
Ligeledes undrer det mig af samme årsag, at vi har arbejdsløse geofysikere, der har den største viden om kulstoffets kredsløb og som i det mindste kan bidrage til at lappe på kulstofudledningens skader. Vi undlader heller ikke at bygge hospitaler, selv om enhver ved, at intet menneske lever evigt.


Hans Kloster
17-10-2007 13:22
kulden-varmenProfilbillede★★★★★
(2592)
Ja, men hvorfor har vi store huller i vejene, når det ikke kan svare sig økonomisk. Hvorfor lader vi broerne forfalde? Hvorfor rådner flygtningene op i lejrene. Hvorfor er der ingen som styre dette land på nogen som helst fornuftig måde?

Jeg vil gerne vide det!
17-10-2007 14:02
manse42
★★★☆☆
(633)
DR2 TEMA i går havde svaret!

Det er den populistiske maskine.

For at blive valgt som politiker er det nok bare at sige de vil gøre noget ved problemerne, de behøver rent faktisk ikke gøre andet ved det end at give oppositionen skylden.

-m




Deltag aktivt i debatten Ringe politisk støtte til geofysikere:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Extinction Rebellion Danmark - Nemt at være med og støtte den vigtige sag.4522-11-2022 17:41
Øremærket støtte til klimadebat..?815-06-2015 20:10
Hemmelig støtte til klimabenægtere922-03-2013 20:02
Mere støtte til siden1507-05-2008 22:02
Artikler
Peter Birch Sørensen: Offentlig støtte til vedvarende energi giver mening
NyhederDato
Dansk elbil-projekt får støtte27-06-2011 06:51
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik