Husk mig
▼ Indhold

Rosenkjærprisen!


Rosenkjærprisen!24-11-2018 13:25
Kosmos
★★★★★
(5371)
Jeg hører just i min øresnegl - og til min betuttelse - at modtageren af årets Rosenkjærpris er ingen ringere end..tadaa!: Sebastian Mernild!!

Jeg er p.t. uvis på, om jeg skal le eller græde!?

På den anden side: Hvis Al Gore kunne få tildelt Fredsprisen...så hvorfor i grunden ikke?


PS Hvis I hurtigt tuner ind på DR P1 (live), kan I opleve (noget af) seancen!

Redigeret d. 24-11-2018 13:36
24-11-2018 14:17
Jakob
★★★★★
(9267)
­


Det er i grunden lidt underligt, at den konventionelle fødevareindustri endnu ikke har fået øjnene op for, hvor stort markedet for "Betuttelseskiks til Klimabenægtere" er på vej til at blive.
Det økologiske landbrug har sikkert set det for længst, men de er jo ikke leveringsdygtige i alle de rester af sprøjtemidler, som nok gerne skal følge med, hvis man virkelig skal lave en hit til den pågældende kundegruppe.





­
24-11-2018 16:26
Kosmos
★★★★★
(5371)
Det er i grunden lidt underligt, at den konventionelle fødevareindustri endnu ikke har fået øjnene op for, hvor stort markedet for "Betuttelseskiks til Klimabenægtere" er på vej til at blive

- jeg må medgive, at lige netop dén havde jeg ikke set komme: Jeg befandt mig et stykke fra radioen, som min kone stod ved siden af, da nyheden brast...jeg bad hende gentage navnet på prismodtageren, og hun svarede, at det var en (hende) totalt ubekendt person(age), der hed "noget med Mernild"
24-11-2018 20:18
Jakob
★★★★★
(9267)
­



Man må glæde sig, når Rosenkjærprisen går til en dygtig person, som har så travlt i marken, at ikke alle i forvejen kender vedkommende fra medierne.
Vi kan nu takket være prisen se frem til, at høre mere nyt fra Sebastian Mernild i radioen.


https://da.wikipedia.org/wiki/Rosenkj%C3%A6rprisen
samtidig forpligter modtageren sig til at holde 5 til 6 radioforedrag på P1.




­
24-11-2018 21:53
Kosmos
★★★★★
(5371)
Vi kan nu takket være prisen se frem til, at høre mere nyt fra Sebastian Mernild i radioen

- ja, det er bare med at få fundet krystalapparatet og hovedtelefonerne frem fra gemmerne!

Redigeret d. 24-11-2018 22:03




Deltag aktivt i debatten Rosenkjærprisen!:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik