Husk mig
▼ Indhold

Roy Spencer: Skyer vigtigere end CO2


Roy Spencer: Skyer vigtigere end CO213-01-2010 22:22
HikerJens
★☆☆☆☆
(73)
Spencer: Clouds Dominate CO2 as a Climate Driver Since 2000

"Any way you look at it, the evidence for internally-forced climate change is pretty clear. Based upon this satellite evidence alone, I do not see how the IPCC can continue to ignore internally-forced variations in the climate system. The evidence for its existence is there for all to see, and in my opinion, the IPCC's lack of diagnostic skill in this matter verges on scientific malpractice."

link WUWT
Tilknyttet billede:


Redigeret d. 13-01-2010 22:22
13-01-2010 22:24
HikerJens
★☆☆☆☆
(73)
Billede 2
Tilknyttet billede:

16-03-2010 17:15
Kosmos
★★★★★
(5370)
Endnu en meget interessant artikel af Spencer i WUWT: "Direct Evidence that Most U.S. Warming Since 1973 Could Be Spurious".
12-06-2010 22:50
alphaomega
☆☆☆☆☆
(42)
Det kan altid betale sig at laese Dr Roy Spencer's blog paa http://www.drroyspencer.com/
Jeg mener helt sikkert an Dr Spencer har fat i noget med hans ideer om at skyerne har en vaesentlig rolle at spille i at drive globale temperaturer op og ned. Som han siger det hele drejer sig om negative or positive feedback. Computermodellerne bruger positive feedbacks for at faa deres "alarmist" temperatur forudsigelser mens Dr Spencer mener at der er mere negative feedback der holder stigning (hvis der er nogen) fra CO2stort set i skak. Det er maerkeligt at disse teorier ikke er debateret mere her paa Klimadebat. Jeg er ved at laese hans nye bog "The Great Global Warming Blunder: How Mother Nature Fooled the World's Top Climate Scientists". Den skulle laeses af alle der er interesseret i "Climate Change" med meningen man made CO2 are driving up global temperatures. Hvorfor er katastrofen altid i fremtiden og hvorfor er CO2 meget hoejere men globale temperaturer har ikke rigtigt gaaet op siden omkring 1995? Sea ice Antartica + Arctic er over det normale osv. og stadigvaek der er katastrofe lige om hjoernet.




Deltag aktivt i debatten Roy Spencer: Skyer vigtigere end CO2:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Lave skyer: Målinger? Solpletter. Modeller319-12-2009 19:00
Skyer228-08-2007 16:57
Artikler
Skydannelse
Skyer (Bionyt: 500 svar om klima)
NyhederDato
Kunstige skyer skal stoppe opvarmning10-05-2010 08:50
Skyer og drivhuseffekten26-04-2007 22:24
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik