Husk mig
▼ Indhold

Søger klimabevidste husholdninger og mindre erhverv til interviews - Iværksætter idé


Søger klimabevidste husholdninger og mindre erhverv til interviews - Iværksætter idé13-02-2015 12:32
TobiasRuby
☆☆☆☆☆
(2)
Hej allesammen,
Jeg går og arbejder på en iværksætter idé som gerne skulle hjælpe husholdninger og mindre erhverv med at få styr på deres elforbrug og hjælpe med realiseringen af elbesparelser.
I forbindelse med det er jeg ved at undersøge om der findes et marked for dette og jeg ønsker derfor at interviewe husholdninger og mindre erhverv omkring deres behov. Der vil være tale om korte interviews omkring deres forbrugsvaner og deres interesse for besparelsestiltag. Meget gerne i Købehavns området!
Håber at nogen herinde på forummet kan hjælpe eller kender nogen der kunne have lyst. Der er IKKE tale om salg, kun afprøvning af forretnings idé!

På forhånd tak for hjælpen.
Tobias Ruby, MSc. Eng., Ph.d.
tlf: 61671426
mail: tobiasruby@gmail.com
13-02-2015 13:37
Kosmos
★★★★★
(5370)
Håber at nogen herinde på forummet kan hjælpe eller kender nogen der kunne have lyst

- jeg ville såmænd gerne hjælpe (for what it's worth?), men bor fjernt fra Købehavns området!
Måske skulle du (også) prøve med et skriv på 'Ingeniøren's debatsider?

Held og lykke med det!
13-02-2015 15:00
Boe Carslund-Sørensen
★★★★★
(2942)
Det findes mange "gratis" platforme, hvor man selv kan oprette et spørgeskema, det kunne vær eførste skridt på vejen til at finde interviewpersoner.


Energipolitik med omtanke er vigtig for at bevare det danske velfærdssamfund.
13-02-2015 15:10
TobiasRuby
☆☆☆☆☆
(2)
Tak for svarene indtil videre. Der er nu et tilsvarende indlæg på ing.dk.
Med hensyn til spørgeskemaer er det klart en mulighed. Men jeg vil gerne have noget dybdegående kvalitativ data fra interviews til at starte med. Det giver efter mine erfaringer den bedste indsigt.




Deltag aktivt i debatten Søger klimabevidste husholdninger og mindre erhverv til interviews - Iværksætter idé:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Iværksætter søger råd hos klimafolket107-11-2019 14:07
NyhederDato
Den svage FN-aftale skader dansk klima-erhverv22-12-2009 08:57
COP15 gør danske selskaber klimabevidste27-10-2009 23:30
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik