Husk mig
▼ Indhold

Spørgsmål om links


Spørgsmål om links08-09-2012 11:33
Jakob
★★★★★
(9210)
.



Hvorfor kan linket "Vis ældre emner" på forsiden kun ses, når man er logget på..?

Vis ældre emner (alle kategorier)




.
09-09-2012 20:20
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Siden er forsøgt holdt mere enkel for nye besøgende, der ikke er logget ind. "Vis ældre emner" er typisk en funktion, de faste brugere benytter.
Jeg tænker, at nye besøgende i højere grad har brug for at danne sig et overblik over selve forummet, hvorfra der nederst også er link til den lange liste med emner...
09-09-2012 20:54
Jakob
★★★★★
(9210)
.



@branner


Det man kan sige imod er måske, at det kan være vanskeligere og mere kompliceret for en læser udefra at genfinde en overskrift, som fangede hans interesse for nogle dage siden.
Og det bør måske prioriteres højere, at det er enkelt for ham, selvom det ikke sker så ofte..?

Jeg tror nok heller ikke, at det vil forvirre alt for meget, hvis det indsættes under linket: "Få det fulde overblik i debatforummet!"

Jeg gættede egentlig på, at det var google, der helst ikke ville have det link på forsiden, men det er altså "kun" dig, der er i vejen..?




.
09-09-2012 21:14
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Jakob skrev:
Jeg gættede egentlig på, at det var google, der helst ikke ville have det link på forsiden, men det er altså "kun" dig, der er i vejen..?

Du er god til at gætte, og Google er også en del af forklaringen. Men det, jeg skrev omkring overskueligheden, spiller også ind.
Det bliver lidt indviklet at forklare det med Google, men hvis du er meget nysgerrig, så kan du jo spørge mig på en privat besked.




Deltag aktivt i debatten Spørgsmål om links:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Southern Ocean: Sea Surface Temperature and Sea Ice Area - links II201-12-2014 12:50
Links til Klimadebat.dk208-02-2009 22:34
links og tlf nr?219-05-2008 19:59
Nye links på indekssiden407-05-2008 12:33
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik