Thunderstorm generator, renser alle udstødningsgasser til ren luft22-09-2024 11:24 | |
Euro★★★☆☆ (619) |
Denne opfindelse kommer fra Malcolm Bendall fra Australien, og er en anordning der kobles på udstødningen fra alle typer forbrændingsmotorer, røgen ledes gennem blandes med noget der ligner en blanding af en cavitation process der starter en form for LENR kold fusion. Resultat, udstødningsgassen er lige så ren som luft der ikke er forurenet på nogen måde. Faktisk så jeg en anden video presentation, hvor det blev fortalt, at hvor ham der fremviste en benzin generator med denne Thunderstorm generator på, han satte munden for udstødningen og trak vejret gennem udstødningsgassen. Da de fjernede Bendalls generator måtte man forlade lokalet pga udstødningsgasserne. Men se selv nedenstående presentation, og så ligger der altså mange videoer derude med denne opfindelse, der som jeg forstår det, er open source. Og de holdt for nyligt i 2024 en offentlig presentation af opfindelsen live. https://www.youtube.com/watch?v=zrHdz5yMjBI PS. Jeg hørte fra anden video, at indiens flåde eksperimenterer med teknikken. |
Debatter | Svar | Seneste indlæg |
CopMax High Power Luft til Vand varmepumpe | 35 | 26-09-2024 08:46 |
Frikadeller is og bacon lavet af luft - Solein - Solar foods | 0 | 08-06-2024 16:14 |
Ny generator laver strøm af fugt. | 17 | 18-02-2024 14:36 |
Ny el generator og motorcykel der kører på vand (og HH+) | 4 | 29-09-2023 08:39 |
CopMax Luft/vand-varmepumpe AS14S-DPNHE | 137 | 01-08-2023 21:50 |
Artikler |
Hvad er en luft til vand-varmepumpe? |
Luft til vand-varmepumper |
Luft til luft-varmepumper |