Klimadebat.dk Dansk forum om klima og energi
tinypic ?
| tinypic ?12-02-2017 18:26 |
kfl★★★★★ (2167) |
Jeg bruger tinypic til gemme mine grafer i forbindelse med Klimadebat.
Findes der en bedre "free image hosting" end tinypic?
KFL Vær skeptisk over for skeptikerne.... Det er der grund til. |
| 14-02-2017 19:54 |
crank ★★★★★ (2480) |
kfl skrev: Jeg bruger tinypic til gemme mine grafer i forbindelse med Klimadebat.
Findes der en bedre "free image hosting" end tinypic?
Jeg bruger Imgur. Men, hvilken side, man lige bruger, er vel mest en vanesag?
. |
| 17-02-2017 20:14 |
pifpafpuf★★★☆☆ (791) |
Ingen klimaskeptikere har da Tiny-Pic |
Deltag aktivt i debatten tinypic ?:
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?
Mindre opmærksomhed om klima
35% [548 Stemmer]
Ingen større påvirkning
14% [221 Stemmer]
Øget opmærksomhed om klima
40% [625 Stemmer]
Andet/Ved ikke
11% [175 Stemmer]
Stemmer: 1569
Start: 21-04-2020
Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.