Husk mig
▼ Indhold

Trump valgt som præsident

Side 28 af 28<<<262728
10-01-2019 00:57
Søren SUS
☆☆☆☆☆
(28)
Hej Frank!
Angående supreme court, så ser det ud til, at judge John Roberts, der er formand og udpeget af George W, har problemer. Det har vist sig, at alle FISA judges, der har medvirket til spygate, er udpeget af ham. Det har længe undret, at ingen af dem har reageret på, at de er blevet ført bag lyset vha. Steel dossier.
Der er spekulationer gående på om Roberts er udsat for blackmail i forbindelse med, at han og konen adopterede to børn ulovligt.
Så en ekstra conservative judge i stedet for RBG, ville være betryggende.
12-01-2019 00:07
Frank Lansner
★★★★★
(5705)
Hej Søren, ja endnu en vigtig pointe og en vigtig sag.

Der er så uendeligt mange sager og issues at man mere og mere forstår hvor ubegribeligt råddent og Banan-republik-agtigt mange forhold i USA har været.

Man forstår at Trump vil drain the swamp, og man forstår at mange er ved at indse at de faktisk er i reel fare for at miste noget af deres fremtid som frie personer. Man forstår at krigen via blandt andet medier nærmest går over gevind når den gamle garde skal forsvare sig selv og angribe Trump. Tildels som forebyggende selvforsvar.

Og her en interessant vending: Chris Cuomo, top figur i MSM CNN begynder pludseligt at droppe al anti-Trump propagandaen og bare se på selve emnet.
Han næsten taler Trumps sag med the wall her:

https://www.youtube.com/watch?v=dvOuyA4nsGQ

And the times are a chaaanging.

Vindmøller er IN!! Vedvarende energi er IN!!!
Men vi må aldrig ofre åben og sund videnskab - heller ikke når det gælder klima.
12-01-2019 12:51
pifpafpuf
★★★☆☆
(498)
And the times are a chaaanging.

Her er Lisbeth Knudsens take på forandringerne i tonen hos eliten. Savner hende faktisk på Bilderberg Tidende.

https://www.altinget.dk/artikel/lisbeth-knudsen-derfor-bliver-verdensmoedet-i-davos-anderledes-i-aar
Redigeret d. 12-01-2019 12:55
15-01-2019 01:48
Frank Lansner
★★★★★
(5705)
Jungletrommerne har længe indikeret at en måske ret stor mængde mennesker, herunder "pinger" kan blive anholdt/anklaget for forhold som pædofili, treason korruption osv.
Og jeg har nævnt dette med at politikere der sidder i house of congress eller senatet i så fald også kunn blive ramt. Hvis dømt taget i kraven og taget ud af kongressen.

Sker dette, så er det kun guderne der ved hvad fordelingen af mandater bliver efterfølgende. Jeg skriver herom igen idet militær-teamet (?) Q lige 13 jan, fandt det relevant netop at gøre opmærksom på hvilkårene for at fjerne siddende kongress og senats- medlemmer..

De påpeger, at i tilfælde af Treason, Felony mv. - joe, så kan man simpelthen fjerne parlamentsmedlemmer.. .. men hvorfor påpege dette nu?

Men vi må aldrig ofre åben og sund videnskab - heller ikke når det gælder klima.
Tilknyttet billede:

Redigeret d. 15-01-2019 01:48
16-01-2019 16:00
Frank Lansner
★★★★★
(5705)
Mange prøver at forstå denne pro/anti Trump intense krig - også nu hvor det gælder Nedlukning af "det offentlige" - som dog kun rammer visse offentlige instanser.

Men en tolkning jeg finder interessant er som følger:

30 dages-reglen.

I det offentlige i USA er der vist nok en ret udbredt tendens til at lave "RESISTANCE" mod Trump.
Trump og andre kan svært fyre disse mennesker.. .. i mange tilfælde er rettighederne for de offentligt ansatte så stærke at man ikke kan fyre dem næsten uanset hvad.

Mange steder forekommer det at der er opstået en kultur i det offentlige USA hvor det handler om "processen" mere end at opnå resultater. Det vender jeg lige tilbage til. Og så nu denne "Resistance" chunk af mange mennesker der faktisk arbejder direkte på at bremse alting.

Så hvad skal Trump gøre?

Well. Som jeg forstår det er der en 30 dages regel. Hvis en nedlukning af det offentlige - som den vi ser nu - varer mere end 30 dage, SÅ må man "omstrukturere" den offentlige indsats.. .. . Ja, man må nedlægge til højre og venstre og derved faktisk fyre folk i hobetal. Hvis jeg forstår korrekt og det ellers er sandt.

Ogøh.. jeg mener ikke der er mere end 5-10 dage til at de 30 dage er nået.

Kunne det forklare en "lidt sær" måde at Trump har krævet støtte til the wall?

Han ved jo godt at demokraterne ikke vil miste ansigt og krybe for hans ultimatum.

Så bingo, Trump har skabt en situation hvor han kan holde nedlukningen igang mere end 30 dage.

Og så vidt jeg forstår det skulle han så have ret til at luge ud i det offentlige.

Men er det virkeligt nødvendigt?

I denne youtube gennemgås en artikel i The Daily Caller hvor en offentligt ansat skriver om forholdene i det offentlige USA.
Han skriver at 85% af hans tid går med at tackle "the resistance" på kotorerne og de 15% går med at få udført noget brugbart.

https://www.youtube.com/watch?v=TTdmKaXAfAs

Jeg synes at dette brev er en øjenåbner mht. hvor stor en sten det offentlige USA måske er blevet om foden på USA´s fremdrift.

Misforstå ikke: Den offentlige sektor i USA er relativt lille (f.eks. i fh til DK) men det ændrer ikke på det budskab, at det den så udfører er alt for ineffektivt.

Og så en lille sjov ting herunder: Igen og igen bliver Q-teamet, der vist nok er militærfolk omkring Trump, "bevise" at de er tæt på Trump, the real deal. Jeg har efterhånden set så mange af disse "beviser" at jeg hælder til at tro at Q faktisk er et team med forbindelse til Trump.

Herunder bliver Q-teamet så bedt om at levere burgere som atter et lille "bevis" på at de er hvem de er. Og nogle uger efter.. . ..
(Det er ikke altid lovligt direkte at dele intel med offentligheden, derfor denne halv-hemmelige Q-facade).

Tilknyttet billede:

Redigeret d. 16-01-2019 16:42
19-01-2019 10:52
Frank Lansner
★★★★★
(5705)
Parat til noget nyt?

Nu går Muellers team pludseligt ud og dementerer fake news vedr. Trump-Collusion sagen.

Det har ellers indtil nu været ganske gratis at trykke usande nyheder mod Trump i forbindelse med Muellers findings.
Men som et lyn fra en klar himmel synes der nu at blive trukket en streg i sandet.

Mueller går nu ud og gør klart at Buzzfeed´s relativt nye historie mod trump er forkert.

Buzzfeed påstår (nu altså uden støtte fra Muellers team..) at Trump har presset Cohen til at give forkerte oplysninger til Mueller.
Men Mueller sætter en kæp i hjulet for den historie.

Det er nok føærste gang at Mueller pludseligt går ud og stopper en historie der går mod Trump. Så hvad er der sket?
Jo, Bill/William Barr er tæt på at blive accepteret som ny A.G. (den der bestemmer og holder opsyn med FBI, CIA og ca alt retsligt,) og Barr og frie hænder fordi ingen kan finde noget grimt på ham. Så ingen kan protestere hvis han går ud og siger at Mueller burde have dementeret fake news etc.

Så nu her, bare få dage før Barr givetvis bliver indsat (i stedet for Whitaker) så begynder Mueller at tage bladet fra munden og dementere fake news.

Tilknyttet billede:

22-01-2019 04:16
perhag
☆☆☆☆☆
(35)
Barr har særdeles tætte forbindelser til Mueller, og årsagen til BuzzFeed undsiges er for at få flere til at tro undersøgelsen deler sol og vind lige, sådan at også andre end de styrede medier vil stole på sandhedsværdien af den endelige rapport uden at undersøge om beviserne findes i virkeligheden.

Det er i hvert fald hvad Alex Jones og Roger Stone forklarer på Infowars, som i øvrigt holdt op med at regne med Qanon som andet end kontrolleret opposition for længe siden. En del jødemagtskritikere betegner Infowars og Trump som jødekontrolleret opposition, hvor jeg synes Infowars-forklaringerne om magtkampen i USA virker velunderbyggede som i sidste halvdel af søndagens udsendelse:

https://www.brighteon.com/5991770440001
22-01-2019 10:46
Frank Lansner
★★★★★
(5705)
Hej Per,

der er mange aktører og "sandheder" out there :-)

At Alex Jones nu og da har sagt noget er har holdt vand er givetvis rigtigt.
Men min mavefornemmelse er ikke desto mindre at manden har roterende fis i kasketten :-), og jeg klarer mig helst uden.. Roger Stone har trods alt lidt mere at byde på.

Og Alex Jones troværdighed ligger for mig at se ikke ligefrem over Q info:
http://qmap.pub/

Hvem der er "jøder".. hmm..
Det lykkedes Putin at få anklaget den nye Ukrainske regering for både at være Nazister og Jøder.. .. Det er som om at når nogen virkeligt har brug for at få medhold, så bruger man absolut alt i sin retorik.
Jeg tror at Israel idag spiller forskelligt-rettede roller. Men hvis Trump er i nært samarbejde med nogen, så er det nok snarere det Amerikanske militær, ikke mindst marinen. Og dette samarbejde har givetvis fungeret i længere tid end mange lige har luret. Måske. Nogen kunne således kalde valget af Trump for "et militært kup", endskønt jeg mener at en mand valgt på argumenter ikke kan være udtryk for et kup.

Barr: Han er i den grad valgt af Trump og Co. Pointen er at han er svær at angribe når han stille og roligt vil redegøre for hvad Muellers halløj handler om. Man har netop valgt en mand der ikke er i folden for at give hans handlinger troværdighed. Trump og co. stoler på at han går efter bolden.

Redigeret d. 22-01-2019 10:50
Side 28 af 28<<<262728

Deltag aktivt i debatten Trump valgt som præsident:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Det ender med, at Trump får ret1807-02-2018 22:13
Hvad skal der til for at vække Trump716-06-2017 13:33
Trump og klima726-04-2017 15:45
Trump og klimaet519-01-2017 16:23
Præsident Obama og klimaet614-02-2013 15:48
▲ Til toppen
Afstemning
Hvilken af verdens førende økonomier er længst fremme i omstillingen til vedvarende energi?

USA

EU

Kina

Japan

Indien

Brasilien

Ved ikke

Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2019 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik