Husk mig
▼ Indhold

TV2 Vejret-debatforum nede igen


TV2 Vejret-debatforum nede igen14-11-2009 22:38
Frank Lansner
★★★★★
(5727)
Nogen der ved hvad der foregår? Hvornår sitet kommer op igen?
Ellers et glimrende forum hvor KLIMA spørgsmål også vendes.

Vi venter i spænding på at det kommer op igen, TV2.



Vindmøller er IN!! Vedvarende energi er IN!!!
Men vi må aldrig ofre åben og sund videnskab - heller ikke når det gælder klima.
RE: Denne gang er TV2 debatten da16-11-2009 12:44
michaelaxell
☆☆☆☆☆
(10)
totalt nede, sidste weekend var den bare væk i et døgn. Der skrives at den er midlertidigt ude af drift p.g.a service eller overbelastning ??. Jeg har mailet deres teknikafdeling men ved ikke om man får et endeligt svar. Man savner jo og skændes
lidt med debat-vennerne.
RE: Ringe service16-11-2009 15:42
morten-molgaard_aalborg
☆☆☆☆☆
(1)
Det er godt nok dårlig stil...
De kunne da godt lige tage at give besked om, at serveren forventes ude af drift i en angiven periode, og hvad årsagen er.
Som TV2-seere og brugere af deres webside er vi jo også en slags "kunder" hos dem.
16-11-2009 15:47
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
I er meget velkomne til at bruge kategorien Vejret her på Klimadebat.dk, indtil TV2 får teknikken op at køre igen.
16-11-2009 23:08
Bent_albertslund
☆☆☆☆☆
(6)
SÅ ER TV2 oppe og køre igen
RE: Krångel igen!19-11-2009 09:51
mattias-vaxjo
☆☆☆☆☆
(8)
Jaha nu verkar det som om debatten på TV2 krånglar igen. Börjar bli lite trött på det här. Klimadebat.dk kanske ska bli vårt reserv forum
;)
21-11-2009 21:51
martin_kalundborg
★☆☆☆☆
(52)
Nu er TV2´s server nede igen. Hvis det sker gang på gang, skal vi måske til at flytte herover. Og de skriver stadig INTET om hvad der sker. Ringe service.
Redigeret d. 21-11-2009 21:52
21-11-2009 22:18
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
martin_kalundborg skrev:
Nu er TV2´s server nede igen. Hvis det sker gang på gang, skal vi måske til at flytte herover.

For nu at gøre lidt reklame, så er der jo også den fordel, at I her får en del flere forumfunktioner, f.eks. muligheden for at indsætte billeder i indlæggene.

Hvis I flytter vejrnørderierne herover, så fjerner jeg nok jeres debatkategori fra boksen "Sidst aktive debatemner" på forsiden. Så kan I nemlig boltre jer lige så tosset I vil derinde, uden at forsiden bliver domineret af links til vejrdiskussioner...

Der er ingen begrænsninger på, hvor mange indlæg, der er plads til, så I skal være velkomne på Klimadebat.dk.

I får lige et link til debatkategorien igen: VEJRET
Redigeret d. 21-11-2009 22:26
21-11-2009 22:38
martin_kalundborg
★☆☆☆☆
(52)
Tak for tilbuddet. Det er da et forsøg vær, at skrive link hertil, for det andet er jo ikke holdbart med det ene udfald efter det andet.
Kan der også laves undergrupper på forskellige indlæg, da de har det med at kunne blive lange, især under tordenvejr, snestorme m.m. hvor der f.eks. kan være et indlæg med en overskrift som "maks temperatur i dag" og hvor hver enkelt debattør skriver sine målinger på forskellige tidspunkter i løbet af en dag. Ellers kan det jo blive en lang smøre af indlæg.
21-11-2009 23:14
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
martin_kalundborg skrev:
Kan der også laves undergrupper på forskellige indlæg, da de har det med at kunne blive lange, især under tordenvejr, snestorme m.m. hvor der f.eks. kan være et indlæg med en overskrift som "maks temperatur i dag" og hvor hver enkelt debattør skriver sine målinger på forskellige tidspunkter i løbet af en dag. Ellers kan det jo blive en lang smøre af indlæg.

Det kan sagtens lade sig gøre.
Trådene bliver dog også automatisk delt op i sider á 20 indlæg, så overblikket bevares OK.

Ps. Du kan bruge url-knappen, når du skriver indlæg, til at linke direkte til internetadresser.
22-11-2009 09:19
martin_kalundborg
★☆☆☆☆
(52)
Nu må vi se om folk kommer herover af sig selv, eller om TV2 debatten kommer op at køre igen, så der kan henvises herover til, hvis den anden "går død" igen. Hvad folk vil bruge er jo svært at vide. Det skal blot virke.
23-11-2009 15:39
Christian hof christensen
★☆☆☆☆
(63)
Jeg synes også det er meget mærkeligt med tv2 debaten,

Men velkommen til jer andre - så jeg ikke den eneste fra den kant der deltager her
24-11-2009 20:09
Jakob
★★★★★
(9285)
.



branner skrev:
så fjerner jeg nok jeres debatkategori fra boksen "Sidst aktive debatemner" på forsiden. Så kan I nemlig boltre jer lige så tosset I vil derinde, uden at forsiden bliver domineret af links til vejrdiskussioner...


Man kunne evt. også ændre lidt på forsiden, så vejret får sin egen lille tabel, hvor nye emner kan ses..?

Altså imellem "KLIMAÆNDRINGER OG GLOBAL OPVARMNING" og "LØST OG FAST"

Hvis man så samtidigt fjerner det underlige billede og rykker "Hvorfor skal jeg være aktiv?"-teksten ned under tabellerne, så vil det måske eksponere hele debatten bedre..?

Skulle der senere blive færre aktive igen, så kan vejr-tabellen på forsiden blot slettes igen eller skæres ned til færre rækker.
Og når vi nu er ved det, så kunne jeg godt med det nuværende tempo bruge et par rækker mere i "KLIMAÆNDRINGER OG GLOBAL OPVARMNING"-tabellen.

Men altså kun, hvis andre også synes om idéen, og det ikke er for besværligt at ændre.




.
25-11-2009 10:47
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Jakob skrev:
Man kunne evt. også ændre lidt på forsiden, så vejret får sin egen lille tabel, hvor nye emner kan ses..?

Altså imellem "KLIMAÆNDRINGER OG GLOBAL OPVARMNING" og "LØST OG FAST"

Det kunne man. Hvis vejrdebatten pludselig begynder at være meget aktiv, så kan det ikke udelukkes. Foreløbig tyder det dog på, at vejrfolket igen er tilbage på TV2. Der er tale om en åben invitation, og det er ikke til at sige, om folk flytter herover...

Hvis man så samtidigt fjerner det underlige billede og rykker "Hvorfor skal jeg være aktiv?"-teksten ned under tabellerne, så vil det måske eksponere hele debatten bedre..?

Jeg tænke nok, du ikke brød dig om mit fine billede, Jakob!
Men det er nu ikke noget, jeg har tænkt mig at fjerne lige med det samme.


Og når vi nu er ved det, så kunne jeg godt med det nuværende tempo bruge et par rækker mere i "KLIMAÆNDRINGER OG GLOBAL OPVARMNING"-tabellen.

Er I andre enige? Det er ingen sag at udvide listen f.eks. fra 10 til 15 emner. Men man skal også passe på mht. overskueligheden.
07-04-2014 21:29
Taxx
☆☆☆☆☆
(1)
Jeg syntes der tit er noget med TV2 og deres hjemmeside

Redigeret d. 07-04-2014 21:32




Deltag aktivt i debatten TV2 Vejret-debatforum nede igen:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
TV2 vejrets gamle debatforum stopper.1113-01-2018 07:00
Klimadækning af TV2, DR og aviserne20721-01-2016 23:04
TV21811-07-2015 11:33
Spørgeskema undersøgelse omkring vejret221-04-2015 20:41
Dansk Meteorologisk Selskab - Vejret -Anbefaling122-03-2015 15:04
Artikler
Vejr og vejrfænomener (Bionyt: 500 svar om klima)
NyhederDato
Vindmøller ændrer vejret omkring sig15-04-2010 06:36
Europas temperatur går hurtigst i vejret30-09-2008 07:49
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik