Husk mig
▼ Indhold

Ud med Skippers piber


Ud med Skippers piber14-09-2018 20:19
Jakob
★★★★★
(9261)
­




Måske nogle husker, at danske politikere engang fik meget travlt, fordi EU ville forbyde Skippers piber, fordi de mente, at disse lakridspiber var med til at lære børn at ryge.

Jeg tror, at næsten alle danskere syntes, at det var for pjattet at forbyde lakridspiber, og jeg husker også, at jeg selv fik et godt grin, da jeg så Søren Pind krydse en af borgens gange med en lakrids(protest)pibe i munden.

Men nu har producenten som en ekstra reklame tilføjet tatoveringsmærker til små børn, og så synes jeg pludselig, at det var danskerne, der var for pjattede. Hvis EU nu vil gøre deres brand ulovligt, så vil det få min støtte.
Ligesom man kan sige, at det er for pjattet at forbyde lakrids med pibeform, ligesåvel kan man sige, at det er usmageligt at forlange det lovligt, og når børn nu også skal bære deres pibereklamer som tryksværte på huden, så synes jeg bare, at det er farvel og tak til Skippers piber. Vi har allerede spild alt for meget tid på deres pjat, og de har trukket alt for store veksler på "de krumme agurkers konto".

Hvis Danmark skal af med et EU forbehold, så må det nok blive forbeholdet, som undtager et forbud imod Skippers lakridspiber.



­
Tilknyttet billede:

Deltag aktivt i debatten Ud med Skippers piber:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik