Husk mig
▼ Indhold

Udfald?


Udfald?19-07-2012 23:55
Kosmos
★★★★★
(5369)
Det forekommer mig, at klimadebat.dk har været utilgængelig i en længere periode sidst på dagen - har andre observeret tilsvarende?
19-07-2012 23:59
delphiProfilbillede★★★★★
(7581)
Det forekommer mig, at klimadebat.dk har været utilgængelig i en længere periode sidst på dagen - har andre observeret tilsvarende?


Alle Webhostings webhoteller (Klimadebat's er hostet ved Webhosting) har været berørt hele eftermiddagen..

Sikkert et brud på et lyslederkabel til serverne hos Webhosting.dk
Redigeret d. 20-07-2012 00:04
20-07-2012 05:42
Kosmos
★★★★★
(5369)
Alle Webhostings webhoteller (Klimadebat's er hostet ved Webhosting) har været berørt hele eftermiddagen..

- så er dén ged barberet, tak!
20-07-2012 08:04
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Ja, siden har været nede i går fra ca. kl. 14 til 21. For nogle brugere helt til kl. 23. Det er selvfølgelig beklageligt, men det er altså første gang i meget lang tid, der har været problemer med det ellers meget stabile webhotel.

Jeg har talt med Webhosting.dk, og der er truffet forholdsregler, der burde sikre, at noget tilsvarende ikke sker igen.
20-07-2012 08:32
delphiProfilbillede★★★★★
(7581)
Jeg har talt med Webhosting.dk, og der er truffet forholdsregler, der burde sikre, at noget tilsvarende ikke sker igen.


Ja! ET udfald på et par timer en gang i mellem kan man snildt leve med.. Det som Webhosting (modsat andre udbydere) gør godt er at de ikke 'overbooker' deres servere som i praksis giver lange svartider...
Redigeret d. 20-07-2012 08:33
20-07-2012 13:29
Boe Carslund-Sørensen
★★★★★
(2942)
Der var vist helt andre problemer med internettet i går, min ene internetudbyder kom først op uden begrænsninger sent i går aften, og det nedbrud har ikke noget med webhosting at gøre.


Energipolitik med omtanke er vigtig for at bevare det danske velfærdssamfund.




Deltag aktivt i debatten Udfald?:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik