Husk mig
▼ Indhold

Verdens mest oplagte fødekilde banned i vesten

Verdens mest oplagte fødekilde banned i vesten22-12-2025 23:41
Euro
★★★★☆
(1787)
Der findes en plante der udmærker sig i forhold til alle andre planter i hele verden.

Der er naturligvis mange navne på forskellige sprog, men et jeg hører er Duck weed, og jeg tror det er hvad vi kalder Andemad, jeg har ikke hørt navnet i mange år.

Sagen er den at planter er sunde fordi de indeholder aminosyrer, men desværre ikke alle i en plante, men det gør Duck weed det indeholder 9 forskellige, og i tørret form så har det et proteinindhold på op til 45%, ca. 75% højere end oksekød! Og langt højere end noget andet!

Og denne afgrøde, den lever af kvælstof og fosfor i vandet, så den renser vandet og laver det om til protein. Protein som vi kan fodre høns, grise eller andre dyr med.

Fik jeg gjordt alle opmærksom på, at planten formerer sig med 100% ca. hver 29. time, men i vesten er den ikke populær, fordi man får tilskud til andre afgrøder.

https://www.youtube.com/watch?v=U_405zhZkbY&t=16s
23-12-2025 06:38
Jørgen Petersen
★★★★★
(8008)
Det er lige som græs, som også indeholder masser af protein. Det kan vi mennesker heller ikke udnytte. Det kræver et fordøjelsessystem fra en drøvtygger for at udnytte dette næringsstof.
Deltag aktivt i debatten Verdens mest oplagte fødekilde banned i vesten:

Husk mig

Lignende indhold
NyhederDato
Meningsmålinger: Klimaskepsis vokser i Vesten28-05-2010 06:06
Vesten skyld i Kinas voldsomme CO2-vækst24-02-2009 11:59
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima
35% [546 Stemmer]

Ingen større påvirkning
14% [221 Stemmer]

Øget opmærksomhed om klima
40% [618 Stemmer]

Andet/Ved ikke
11% [173 Stemmer]

Stemmer: 1558
Start: 21-04-2020

Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik