Husk mig
▼ Indhold

Vores Skrøbelige Planet


Vores Skrøbelige Planet31-08-2019 19:41
xchange
☆☆☆☆☆
(3)
Hej allesammen,

Jeg har for nylig lavet en video med det formål at sprede opmærksomhed omkring de ændringer, vores kære verden desværre går igennem for tiden og har gjort rigtig længe nu.. Det har stort behov for opmærksomhed, mere end nogensinde før.

Hvis I kan lide videoen er i meget velkomne til at dele det på jeres sociale medier mm. Det ville betyde meget, og jeg tror samtidig det ville være en god måde at sprede ordet på.

Her er videoen:

https://www.youtube.com/watch?v=FF5jHjVt5tk&t=1s
Redigeret d. 31-08-2019 19:42
31-08-2019 22:16
Peter Villadsen
★★★★★
(2683)
Tak for videoen, der er behov for oplysning på alle fronter i og med, at der stadig er en del, der ikke kan tænke i langsigtet risiko-vurdering samt forstå, hvad der udtrykkes indenfor den seriøse forskning.
Forskningen viser, at desto længere vi øger temperaturen yderligere, desto større risiko løber vi.
31-08-2019 22:41
xchange
☆☆☆☆☆
(3)
Peter Villadsen skrev:
Tak for videoen, der er behov for oplysning på alle fronter i og med, at der stadig er en del, der ikke kan tænke i langsigtet risiko-vurdering samt forstå, hvad der udtrykkes indenfor den seriøse forskning.
Forskningen viser, at desto længere vi øger temperaturen yderligere, desto større risiko løber vi.


Lige præcis. Der er bestemt behov for oplysning på alle fronter.
02-09-2019 11:58
Jakob
★★★★★
(9287)
­


@xchange

Udmærket video, synes jeg.
Skal jeg med min smag pege fingre af noget, som kan gøres bedre på den næste, så mener jeg måske, at baggrundstalen er for lav, og det sidste minuts peptalk går lidt ud over den dybe alvor, som jeg i øvrigt vil give mange points for.
Jeg savner også lidt tekst og lidt mere tid til at fordøje de fakta om antal arter, som begynder omkring 1:10 efter den kraftfulde indledning.

­

­
02-09-2019 16:02
xchange
☆☆☆☆☆
(3)
Jakob skrev:
­


@xchange

Udmærket video, synes jeg.
Skal jeg med min smag pege fingre af noget, som kan gøres bedre på den næste, så mener jeg måske, at baggrundstalen er for lav, og det sidste minuts peptalk går lidt ud over den dybe alvor, som jeg i øvrigt vil give mange points for.
Jeg savner også lidt tekst og lidt mere tid til at fordøje de fakta om antal arter, som begynder omkring 1:10 efter den kraftfulde indledning.

­

­


Tak for feedback. Det er bevidst at den sidste del af videoen skal virke mere opløftende. Mht. tekst er der mulighed for at slå autogenerede undertekster til, dog ikke ligeså gode, som hvis jeg havde gjort det manuelt, men udemærket.




Deltag aktivt i debatten Vores Skrøbelige Planet:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Netflix Our Planet: gjorde mig opmærksom på hvor gode vi er til overfiskeri i danmark007-08-2019 23:41
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik