Husk mig
▼ Indhold

Vindene?


Vindene?12-03-2023 13:06
kulden-varmenProfilbillede★★★★★
(2597)
Bliver vindene svagere?
18-03-2023 17:42
Robert Wagner
★★★★★
(3574)
Nej.
https://www.nature.com/articles/s41558-019-0622-6


Live long and prosper.

errare humanum est, in errore perseverare stultum

Hvis det påstås uden evidens, så kan det afvises uden evidens.

Kun fjolser nægter fortsat menneskskabte klimaforandringer/global warming.
18-03-2023 19:35
IBDaMann
★★★☆☆
(999)
Robert Wagner skrev:Nej. [link udeladt]

Det var en meget dum artikel. Det forudsætter, at der er nogen alvidende på planeten, der har et nøjagtigt mål for gennemsnitlige globale vindhastigheder inden for en brugbar fejlmargin. Det er absurd. Disse mennesker sælger ideen om, at de er alvidende. Artiklen er ren volapyk (udefinerede buzzwords), og de data, de hævder (men ikke viser), er ikke tilstrækkelige til at nå frem til nogen gyldige konklusioner.

Jeg anbefaler, at ingen spilder sin tid på at læse denne artikel og i stedet gør noget mere produktivt som at se noget maling tørre.

---------------------------
That was a very stupid article. It presumes that there is someone omniscient on the planet who has an accurate measure of average global wind speeds to within some usable margin of error. This is absurd. These people are selling the idea that they are omniscient. The article is pure gibberish (undefined buzzwords) and the data they claim (but do not show) isn't sufficient to arrive at any valid conclusions.

I recommend that nobody waste his time reading this article and instead do something more productive like watch some paint dry.
18-03-2023 19:37
Kosmos
★★★★★
(5372)
Kun fjolser nægter fortsat menneskskabte klimaforandringer

- kommentar




Deltag aktivt i debatten Vindene?:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik