Husk mig
▼ Indhold

Cold Combustion Reactor 50Kwh


Cold Combustion Reactor 50Kwh12-10-2023 15:01
Euro
★★★☆☆
(445)
Petros Zografos, fysiker fra Grækenland, fremviste for nyligt sin Cold combustion reactor, der kører på hydrogen, men som han selv siger, så bypasser den, den 2. termo dynamik lov. Men så langt rækte beviset vist ikke.

https://www.youtube.com/watch?v=HEulh5rUTQw&ab_channel=FullyChargedShow
12-10-2023 16:50
Robert Wagner
★★★★★
(3568)
Euro skrev:
Petros Zografos, fysiker fra Grækenland, fremviste for nyligt sin Cold combustion reactor, der kører på hydrogen, men som han selv siger, så bypasser den, den 2. termo dynamik lov. Men så langt rækte beviset vist ikke.

https://www.youtube.com/watch?v=HEulh5rUTQw&ab_channel=FullyChargedShow


På hans hjemmeside mangler betegningen for energi brugt til at frembringe de elektromagnetiske pulser.

Og nej, der er ikke noget der kan 'bypasse' den 2. lov i termodynamik.


Live long and prosper.

errare humanum est, in errore perseverare stultum

Hvis det påstås uden evidens, så kan det afvises uden evidens.

Kun fjolser nægter fortsat menneskskabte klimaforandringer/global warming.
26-11-2023 12:20
Euro
★★★☆☆
(445)
Petros er nu ikke så bange som andre fysikere for at fremvise det han laver, selv om jeg godt kan se han ikke fortæller alt. Jeg har mest af alt undladt at vise hvad han laver pga. lidt amatør agtige optagelser og setups. Jeg tror nu ikke det er løgn det han laver, men forskellige forskere lader til at arbejde ud fra ens principper. Jeg har en video hvor han har bygget sin generator i gennemsigtigt plastik så man selv kan se hvad der sker, så det er ikke så meget det der er en hemmelighed, jeg tror hans primære hemmelighed som han selv insinuerer er, at han har blandet 4 metaller til et nano pulver der skulle være rigelige og billige.
Nu ved jeg ikke om han omtalte forbruget til denne plastik generator eller den rigtige han har i sit hjem der sikkert er en del mere powerfuld, men plastik generatoren laver 200w og hvis forbruget passer til den er det på 1 gram metal om dagen, eller ca. 2kg metal årligt for et hus med et forbrug på 8500kwh årligt, resten er postevand, der tilføres kun lidt strøm fra et 12v batteri der fungerer som starter.

https://www.youtube.com/watch?v=C_QIQ3azOl4

Men det er altså langt fra første gang jeg ser denne type opfindelser. Et firma der som jeg lige husker det hedder H2innovativelabs som jeg måske har vist frem før, siger de kan lave 1kg hydrogen for jeg tror det var 40cents, men langt størstedelen af deres udgift er til et ret stort forbrug af almindeligt jern.

Men det var nu heller ikke en ny tanke for mig da H2innovativelabs kom frem med deres løsning, for systemet eksisterede allerede tilbage i 1950erne hvor man habde gasblus i køkkenet og alugryder der kunne smelte hul i. Så for ikke at smide gryden ud, havde man et produkt kaldet alu-solder - en slags loddetin man kunne reparere med. Bår man pulveriserede dette metal og lagde det i et glas vand ville det splitte vandet til HHO. Direktøren havde for sjov ladet en smule pulver lave energi til hans radio i 7år. Jeg undersøgte hvad det bestod af (for firmaet lukkede da man ikke længere reparerede gryder) og kom frem til at det bestod af 4 eller 5 slags metal, uden jeg helt kan huske detaljerne.

Men det er altså ikke nyt at metal kan forstærke processen.




Deltag aktivt i debatten Cold Combustion Reactor 50Kwh:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik