En kvinde med integritet03-10-2023 18:26 | |
Klimatis★★☆☆☆ (192) |
Et godt interview med Judith Curry: Climate Scientist Says World Won't End Et fyrtårn af forstand og fornuft i modsætning til f.eks. den nye "Piltdown Man" aka Michael Mann eller vores egen Sebastian Mernild. |
03-10-2023 18:28 | |
Robert Wagner★★★★★ (4788) |
Judith Curry: https://www.desmog.com/judith-curry/ Live long and prosper. errare humanum est, in errore perseverare stultum Hvis det påstås uden evidens, så kan det afvises uden evidens. Kun fjolser nægter fortsat menneskskabte klimaforandringer/global warming. |
03-10-2023 18:36 | |
Klimatis★★☆☆☆ (192) |
Judith Curry: Tak fordi du underbygger en af hendes pointer. Du skulle have set interviewet i stedet for at kommentere sekunder efter jeg postede det. Ad hominem attack er det eneste alarmisterne har. |
03-10-2023 18:41 | |
Klimatis skrev:Judith Curry: Jeg spilder ikke min tid på videnskabsbenægters youtube udgydelser. Live long and prosper. errare humanum est, in errore perseverare stultum Hvis det påstås uden evidens, så kan det afvises uden evidens. Kun fjolser nægter fortsat menneskskabte klimaforandringer/global warming. |
03-10-2023 18:53 | |
Klimatis★★☆☆☆ (192) |
You know nothing Robert Wagner with apology to John Snow |
03-10-2023 21:23 | |
Klimatis skrev: I know enough about Judith Curry not to waste my time. Live long and prosper. errare humanum est, in errore perseverare stultum Hvis det påstås uden evidens, så kan det afvises uden evidens. Kun fjolser nægter fortsat menneskskabte klimaforandringer/global warming. |
RE: Ad hominem04-10-2023 15:28 | |
John Niclasen★★★★★ (6672) |
Klimatis skrev: Jeg er enig i, at de ofte forfalder til denne form for mangel på argumentation. Hvorfor mon? De har ingen valide argumenter. Angreb på videnskabsfolk, der taler imod dogmerne omkring "klima", har stået på i årtier. |