Husk mig
▼ Indhold

Energipolitikkens Historie



Side 2 af 2<12
26-09-2022 00:11
IBDaMann
★★★☆☆
(999)
Robert Wagner skrev:
IBDaMann skrev:
Robert Wagner skrev:No contribution to science?

Correct. The body of science contains no contributions from Svante Arrhenius.

Robert Wagner skrev:You better call the nobel committe and get his nobel prize revoked posthumous.

Du er godtroende. En Nobelpris er en politisk anerkendelse af en komité. Obama fik en. Ingen ydeevne er påkrævet. Svante Arrhenius blev anerkendt for at være en svensk kemiker.

Marxistiske trolde er afhængige af at nævne døde mennesker.


Rofl

Der er politiske nobelpriser, og så er der naturvidenskabelige nobelpriser.

Originally a physicist, but often referred to as a chemist, Arrhenius was one of the founders of the science of physical chemistry.

... og alligevel har du ikke været i stand til at specificere nogen videnskab, som Svante Arrhenius har bidraget med. Lad mig vide, når noget ændrer sig.
26-09-2022 08:49
Robert Wagner
★★★★★
(3556)
IBDaMann skrev:
Robert Wagner skrev:
IBDaMann skrev:
Robert Wagner skrev:No contribution to science?

Correct. The body of science contains no contributions from Svante Arrhenius.

Robert Wagner skrev:You better call the nobel committe and get his nobel prize revoked posthumous.

Du er godtroende. En Nobelpris er en politisk anerkendelse af en komité. Obama fik en. Ingen ydeevne er påkrævet. Svante Arrhenius blev anerkendt for at være en svensk kemiker.

Marxistiske trolde er afhængige af at nævne døde mennesker.


Rofl

Der er politiske nobelpriser, og så er der naturvidenskabelige nobelpriser.

Originally a physicist, but often referred to as a chemist, Arrhenius was one of the founders of the science of physical chemistry.

... og alligevel har du ikke været i stand til at specificere nogen videnskab, som Svante Arrhenius har bidraget med. Lad mig vide, når noget ændrer sig.


Hvorfor skulle jeg desinficere noget for dig, du ville jo alligevel ikke forstå det.
28-09-2022 19:33
IBDaMann
★★★☆☆
(999)
Robert Wagner skrev:Hvorfor skulle jeg desinficere noget for dig, du ville jo alligevel ikke forstå det, ... fordi jeg ikke kan kommunikere på nogen sammenhængende måde.

Vi værdsætter din ærlighed.
28-09-2022 19:41
Robert Wagner
★★★★★
(3556)
IBDaMann skrev:
Robert Wagner skrev:Hvorfor skulle jeg desinficere noget for dig, du ville jo alligevel ikke forstå det, ... fordi jeg ikke kan kommunikere på nogen sammenhængende måde.

Vi værdsætter din ærlighed.


Lol, autoincorrect...

Hvorfor skulle jeg specificere noget for dig, du ville jo alligevel ikke forstå det.
29-09-2022 20:45
IBDaMann
★★★☆☆
(999)
Robert Wagner skrev:
IBDaMann skrev:
Robert Wagner skrev:Hvorfor skulle jeg desinficere noget for dig, du ville jo alligevel ikke forstå det, ... fordi jeg ikke kan kommunikere på nogen sammenhængende måde.
Vi værdsætter din ærlighed.

Lol, autoincorrect...Hvorfor skulle jeg specificere noget for dig, du ville jo alligevel ikke forstå det.

... fordi intet du siger er sandt og forståeligt.

29-09-2022 21:06
Robert Wagner
★★★★★
(3556)
IBDaMann skrev:

... og alligevel har du ikke været i stand til at specificere nogen videnskab, som Svante Arrhenius har bidraget med. Lad mig vide, når noget ændrer sig.


Du kan da bare slå op på Google, eller kan du ikke finde ud af det, trold?
30-09-2022 15:29
IBDaMann
★★★☆☆
(999)
Robert Wagner skrev:
IBDaMann skrev:
... og alligevel har du ikke været i stand til at specificere nogen videnskab, som Svante Arrhenius har bidraget med. Lad mig vide, når noget ændrer sig.

Du kan da bare slå op på Google, eller kan du ikke finde ud af det, trold?

Det er mere effektivt at bemærke, at du ikke bare kan slå det op på Google, trold?

30-09-2022 16:01
Robert Wagner
★★★★★
(3556)
IBDaMann skrev:
Robert Wagner skrev:
IBDaMann skrev:
... og alligevel har du ikke været i stand til at specificere nogen videnskab, som Svante Arrhenius har bidraget med. Lad mig vide, når noget ændrer sig.

Du kan da bare slå op på Google, eller kan du ikke finde ud af det, trold?

Det er mere effektivt at bemærke, at du ikke bare kan slå det op på Google, trold?



Jeg kan godt, hvorfor skulle jeg gøre det for dig, trold?
Redigeret d. 30-09-2022 16:02
30-09-2022 16:24
IBDaMann
★★★☆☆
(999)
Robert Wagner skrev:
IBDaMann skrev:
Robert Wagner skrev:
IBDaMann skrev:... og alligevel har du ikke været i stand til at specificere nogen videnskab, som Svante Arrhenius har bidraget med. Lad mig vide, når noget ændrer sig.
Du kan da bare slå op på Google, eller kan du ikke finde ud af det, trold?
Det er mere effektivt at bemærke, at du ikke bare kan slå det op på Google, trold?
Jeg kan godt, hvorfor skulle jeg gøre det for dig, trold?

Det er du åbenbart ikke i stand til. Det er dit argument, du ikke kan støtte, altså at Svante Arrhenius på en eller anden måde har bidraget til videnskaben.

Du kan åbenbart ikke støtte dine argumenter, fordi du kun trolling i første omgang.


Redigeret d. 30-09-2022 16:24
30-09-2022 16:49
Robert Wagner
★★★★★
(3556)
Jeg behøver ikke at argumentere med en trold, trolde afviser alligevel alle argumenter der ikke passer i deres verdensbillede.
01-10-2022 18:21
IBDaMann
★★★☆☆
(999)
Robert Wagner skrev:Jeg behøver ikke at argumentere med en trold, trolde afviser alligevel alle argumenter der ikke passer i deres verdensbillede.

Nå, du fik en ting rigtigt ... ingen behøver at argumentere med en trold. Flere på dette websted ved bedre end at deltage i nogen form for diskussion med dig, simpelthen fordi du vil argumentere mod matematik og videnskab, der går imod dine forudbestemte konklusioner.

01-10-2022 19:45
Robert Wagner
★★★★★
(3556)
Jeg kan sagtens argumentere videnskab. Jeg behøver ikke diskutere med trolle som dig, dig trolder jeg bare, trold.
RE: Poul Nielson17-10-2022 13:22
John Niclasen
★★★★★
(6433)
Poul Nielson
Danmarks energiminister 1979-1982.

Simon Emil Ammitzbøll-Bille, økonomi- og indenrigsminister 2016-2019, interviewede Poul Nielson i 24syv 15-Okt-2022:

Ministertid / Poul Nielson @ 24syv.dk

De snakker bl.a. dansk energipolitik.

Vedhæftede grafik viser energiforbruget i Danmark fordelt på energikilder fra 1965-2021.

Kilde: Our World in Data
Tilknyttet billede:


Redigeret d. 17-10-2022 13:33
RE: Energimix Verden17-10-2022 13:37
John Niclasen
★★★★★
(6433)
I fortsættelse af ovenstående indlæg.

Vedhæftede grafik viser energiforbruget i verden fordelt på energikilder fra 1965-2021.

Kilde: Our World in Data

Brugen af fossile brændstoffer er stigende og har især været stigende de seneste 2-3 hundrede år med den industrielle revolution og medfølgende kraftige forbedring af menneskers levevilkår.

Al den udledte CO2 fra brug af fossile brændstoffer er planteføde og godt for Jorden.
Tilknyttet billede:


Redigeret d. 17-10-2022 13:40
Side 2 af 2<12





Deltag aktivt i debatten Energipolitikkens Historie:

Husk mig

Lignende indhold
Artikler
Danmarks energipolitik
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik