Husk mig
▼ Indhold

Er det nu, du skal købe Danmark..?

Side 2 af 2<12
16-10-2017 21:53
Niels Olsen
★★☆☆☆
(349)
crank skrev:

Økologisk landbrug kan mætte alle verdens munde

.

Læste at cirka 800 millioner mennesker går sultne i seng, hvis de overhovedet har sådan en.
Landbruget i afrika og de fleste steder i Asien er vist naturligt økologisk, Ved du noget om det?
12-01-2018 10:38
crankProfilbillede★★★★☆
(1596)
.
Folkeaktier i Danmarks Økologiske Jordbrugsfond

Fra DØJs nyhedsbrev:
Kære interesserede i Danmarks Økologiske Jordbrugsfond.

Takket være mange af jer er det lykkedes for os at rejse tilstrækkeligt mange penge til at kunne starte for alvor den 1. februar. Vi har dags dato solgt aktier for 22 mio kr. Det er vi meget taknemmelige for. Mange almindelige mennesker, virksomheder, politiske partier og fonde har tegnet alt fra 25.000 kr. til 1 mio. kr. Det er imponerende og I har vist os stor tillid ved at være med.

Mange mennesker har spurgt os, om det ikke ville være muligt at være med for et mindre beløb end de 25.000 kr., som var minimumsbeløbet.

Coop har været så venlige og generøse at stille deres ekspertise til rådighed for os, sådan, at Coop i samarbejde med Danmarks Naturfredningsforening og Økologisk Landsforening sammen har skabt en crowd funding platform for Danmarks Økologiske Jordbrugsfond. Fra 250 kr. og op, kan man nu støtte fonden. Pengene bliver omsat til aktier inden den 31. januar, sådan, at de kan indgå i det beløb vi har til rådighed til at købe jord og ejendomme op for.

Hvis du vil vide mere, så se her:
https://crowdfunding.coop.dk/project/370

.

~ Leder, ledere, ledest.
12-01-2018 19:49
Niels Olsen
★★☆☆☆
(349)
Jeg ville gerne være med i et hverdagsfællesskab ude på landet, hvor vi først og fremmest er til for hinanden, men hvis vi finder det interessant også søger at dyre vore egne kartofler og opfodre vores egen grisebasse på de økologiske skræller.

I Karise er nogle grønne cafedanskere i færd med at etablere et PERMATOPIA, men det ikke noget for mig, når det grønne er religion. Så hellere Jehovas vidner
Side 2 af 2<12

Deltag aktivt i debatten Er det nu, du skal købe Danmark..?:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Vil Sverige forbyde alle benzin- og dieselbiler fra 2030 som foreslået af klimaministeren?

Ja

Nej

Ved ikke

Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2017 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik