Husk mig
▼ Indhold

Methernitha Tedistatica, verdens første green electricity generation?


Methernitha Tedistatica, verdens første green electricity generation?27-11-2023 18:37
Euro
★★★☆☆
(445)
https://www.youtube.com/watch?v=6YV2d2IYQ_4

Ovennævnte video viser en gammel 8mm sort/hvid film der er blevet lagt farver på og overført til digital, så den er meget gammel. Methernitha er en bevægelse der holder til i Schweiz. De har bl.a. lavet en opfindelse (for måske 60-70år siden) en generator der siges at udnytte forskellen mellem en fake himmel (sky?) og en fake jordklide. Den laver mellem 3 og 4 kwh afhængigt af luftfugtigheden.

De viser en del om generatoren og dette community, jeg kan ikke gennemskue hvad det er den gør, det ligner jo for mig en form for inductionsstrøm, er der nogen det giver bedre mening for? Jeg ved jo godt at der er elektricitet i luften hele tiden, men det virker som om de skaber det kunstigt.

Har i et bud? (andet end at det er fake, det er en gammel og velkendt opfindelse, ønsker i at bevise den er fake så gør det på youtube.com)
27-11-2023 22:07
Jakob
★★★★★
(9303)
­


Euro

Er der slet ikke noget, som du selv tænker, der bare er for mærkeligt, hvis det var sandt.?
Prøver du seriøst selv på at være sandfærdig og troværdig i din fremlægning.?

Jeg ser noget helt grundlæggende i dette, som du lader til at have misforstået, og som jeg håber at kunne hjælpe dig videre med på en ordentlig måde, for du er desværre ikke den eneste.

Det er den, der rejser påstanden om, at den virker, der er pålagt bevisbyrden.


Prøv at tænke den omvendte situation, at vi skulle tro på alle påstande, som endnu ikke var blevet modbevist.


Hvis jeg nu fortæller dig, at jeg har fundet en gammel cykeldynamo, som jeg har viklet om og justeret, så den nu kan forsyne hele København med strøm, blot ved, at jeg drejer den med fingrene.

Hvad vil du så sige.?


­
­
27-11-2023 23:08
Euro
★★★☆☆
(445)
Du har ikke set videoen har du? Det er ikke den eneste video der eksisterer om denne opfindelse og dens opfindere. Det burde måske interessere dig at de også byggede vindmøller, men det er måske også blot løgn? Altså ikke for at sælge dem! Det er jo ikke den store hemmelighed, de fortæller i videoen at byen hedder Linden og ligger i Schweiz.

Synes du denne generator ligner en cykeldynamo der kan forsyne hele København? En gang imellem har du bare nul proportionssans!

I øvrigt siger jeg jo netop at jeg ikke helt forstår opfindelsen, det er altid op til opfinderen at bevise sin påstand, men Methernitha har nul interesse i at tale om det. Det er ALDRIG postbuddet der skal bevise hvad pakken indeholder!

Jeg viser jer nogle ting som i kan tage til efterretning eller ej, men når jeg skriver du kan prøve at få debat om dine idiotiske lavintelligente hensigter på Youtube hos dem der vil debattere det med dig, så STOP med at stille postbuddet til regnskab!
27-11-2023 23:47
Jakob
★★★★★
(9303)
­

Euro

Et postbud er normalt lønnet af afsenderen for at levere en pakke til en bestemt adresse. Er du det.?
Hvis ja, så må det være reklamespam, som skal slettes og spammeren udelukkes.
Det plejer at være proceduren.

Hvis du er blevet snydt, og nogen fortæller dig det, bliver så sur på den, der fortæller dig det, eller på den, der har snydt dig.?

Du bestemmer selv, hvad du vælger at bringe, men jeg bestemmer også, hvad jeg vil svare. Og, at du forsøger at sende andre skribenter over til andre sider, fordi du ikke selv tåler kritik eller vil tage ansvar, er ikke ok. Du er i et debatforum, hvor du må forvente modspil, og hvis det gør dig sur, at du har viderebragt svindel og fup, så gå selv tilbage til kilden og giv ballen videre til den. Det er der, den hører hjemme.

Men lidt sølle, synes jeg, at du ikke ville gøre dig mere umage med at svare på mine spørgsmål, der var ment som en venlig hjælp.
Det får mig i højere grad til at tro, at du ikke har ærlige og redelige hensigter.



­
28-11-2023 07:26
Jakob
★★★★★
(9303)
­


Euro skrev:
Den laver mellem 3 og 4 kwh afhængigt af luftfugtigheden.


Det så jeg ikke i videoen. Hvor har du det fra.?

­

­
28-11-2023 11:36
Robert Wagner
★★★★★
(3582)
Euro skrev:
https://www.youtube.com/watch?v=6YV2d2IYQ_4

Ovennævnte video viser en gammel 8mm sort/hvid film der er blevet lagt farver på og overført til digital, så den er meget gammel. Methernitha er en bevægelse der holder til i Schweiz. De har bl.a. lavet en opfindelse (for måske 60-70år siden) en generator der siges at udnytte forskellen mellem en fake himmel (sky?) og en fake jordklide. Den laver mellem 3 og 4 kwh afhængigt af luftfugtigheden.

De viser en del om generatoren og dette community, jeg kan ikke gennemskue hvad det er den gør, det ligner jo for mig en form for inductionsstrøm, er der nogen det giver bedre mening for? Jeg ved jo godt at der er elektricitet i luften hele tiden, men det virker som om de skaber det kunstigt.

Har i et bud? (andet end at det er fake, det er en gammel og velkendt opfindelse, ønsker i at bevise den er fake så gør det på youtube.com)


Endnu et 'free energy ' device ???

Du bliver ikke klogere, vel?


Live long and prosper.

errare humanum est, in errore perseverare stultum

Hvis det påstås uden evidens, så kan det afvises uden evidens.

Kun fjolser nægter fortsat menneskskabte klimaforandringer/global warming.
28-11-2023 12:03
Euro
★★★☆☆
(445)
Jakob, det sagde de i videoen...

Robert, hvorfor prøver du ikke selv at undersøge markedet, ofte vil du selv få muligheden for at fortælle opfinderen bag opfindelser hvorfor de ikke laver free energy - ikke free energy som du forstår det, men som andre der tror på free energy forstår det. Denne opfindelse er jo heller ikke energi der kommer fra ingenting, opfinderne er blot ikke villige til at dele opfindelsen med verden, men vi får jo af vide at output er afhængigt af luftfugtighed, så det er jo ikke en free energy generator som DU forstår free energy.
28-11-2023 12:57
Jakob
★★★★★
(9303)
­


Euro skrev:
Jakob, det sagde de i videoen...


Hvor i videoen.?


­
28-11-2023 13:05
Robert Wagner
★★★★★
(3582)
Euro skrev:
Jakob, det sagde de i videoen...

Robert, hvorfor prøver du ikke selv at undersøge markedet, ofte vil du selv få muligheden for at fortælle opfinderen bag opfindelser hvorfor de ikke laver free energy - ikke free energy som du forstår det, men som andre der tror på free energy forstår det. Denne opfindelse er jo heller ikke energi der kommer fra ingenting, opfinderne er blot ikke villige til at dele opfindelsen med verden, men vi får jo af vide at output er afhængigt af luftfugtighed, så det er jo ikke en free energy generator som DU forstår free energy.


Sorry, med den fungerer lige så meget som alle andre maskiner af den slags, nemlig slet ikke.


Live long and prosper.

errare humanum est, in errore perseverare stultum

Hvis det påstås uden evidens, så kan det afvises uden evidens.

Kun fjolser nægter fortsat menneskskabte klimaforandringer/global warming.
Redigeret d. 28-11-2023 13:06
28-11-2023 13:09
Euro
★★★☆☆
(445)
Jeg gider ikke at se videoen igen for at vise dig hvor, lad dog vær med at opføre dig så ubehjælpsomt...
28-11-2023 13:39
Jakob
★★★★★
(9303)
­


Euro skrev:
Jeg gider ikke at se videoen igen for at vise dig hvor, lad dog vær med at opføre dig så ubehjælpsomt...


Jeg siger tak for hjælpen. Jeg mente nok, at det bare var endnu en mytomanisk løgn fra din side.




­
28-11-2023 20:08
Jakob
★★★★★
(9303)
­



Robert Wagner


Jeg ville virkelig ønske, at jeg kunne finde en god forklaring på, hvorfor han bliver ved.
Har du et bud.?

Så skriver han, at der er flere videoer.
Ja tak, der nok flere hundrede fupnumre, men hvad får han dog ud af at præsentere dem her.?

Og han udvælger ikke engang eksempler med så megen omhu, at han er parat til at diskutere i dybden.
Det virker mere som om, at bare ønsker at skabe forvirring og falske håb hos naive, og hvis han er betalt for det (det vil han heller ikke svare på, om han er) så må det være ud af vagten. Jeg kan ikke se det andeledes, selvom det gør ondt.

Et andet problem er, at hans viden om energi er alt for lille bitte i forhold til de komplekse ting, som han jonglerer rundt med, og især i forhold til, hvor skråsikkert og arrogant, han optræder.
Hvad ville du sige, hvis Vestas reklamerede for en vindmølle ved at skrive, at den laver 6kWh.?
Ville du ikke, hvis du nogensinde kunne holde op med at grine igen, begynde med at spørge, om det er på et år eller i hele levetiden.?

Nu ved jeg ikke, om du har set videoen, men det ser ud til at handle om statisk elektricitet.
Der bliver også kun vist spænding, som jo er meget høj.
Det eneste, vi ser den yde, vises med lys i en pære på måske 15W, og når det sker, så viser de ikke, hvor begge ledninger kommer fra. Det ligner i den grad svindel.



­
28-11-2023 22:49
Lars Buhrkall
★★☆☆☆
(204)
Det uigendrivelige bevis på at evighedsmaskiner, også kaldet "free energy", er mulige - se bare hvor mange forskellige der er.....:
https://www.youtube.com/watch?v=pW-qCWQbSS0
28-11-2023 23:13
Robert Wagner
★★★★★
(3582)
Lars Buhrkall skrev:
Det uigendrivelige bevis på at evighedsmaskiner, også kaldet "free energy", er mulige - se bare hvor mange forskellige der er.....:
https://www.youtube.com/watch?v=pW-qCWQbSS0


Doh!

Så bare jeg gentager en løgn længe nok, så må det være sandt??? (Wtf)


Live long and prosper.

errare humanum est, in errore perseverare stultum

Hvis det påstås uden evidens, så kan det afvises uden evidens.

Kun fjolser nægter fortsat menneskskabte klimaforandringer/global warming.
29-11-2023 00:27
Jakob
★★★★★
(9303)
­


Lars Buhrkall skrev:
Det uigendrivelige bevis på at evighedsmaskiner, også kaldet "free energy", er mulige - se bare hvor mange forskellige der er.....:
https://www.youtube.com/watch?v=pW-qCWQbSS0


Så heller ingen tvivl om, at det er muligt at møde Jesus. Se bare, hvor mange kirker, der er.
Det er bare lidt træls, at han aldrig er lige der, hvor vi skal bruge ham.
Men med over 30.000 forskellige trosretninger, så er det måske bare med at finde den rette.

Og heller ingen tvivl om, at det er muligt at møde en levende kravlenisse, se bare alle dem, der kommer op til jul.

Jeg har længe ventet på, at nogen vil starte en underskriftindsamling for at få Folketinget til at ophæve tyngdeloven.
Måske er du den helt rette mand til den opgave.?




­
27-04-2024 11:50
Euro
★★★☆☆
(445)
https://www.youtube.com/watch?v=XbW5vBI2-3k

I denne korte video fortælles der om en navngiven forsker og et andet forskningsinstitut, der uafhængigt af hinanden, har bekræftet at maskinen både eksisterer og at den virker.

Videoen giver selvfølgelig et bud på hvad der gør at den virker, og når der er evigt brændsel, så er det jo ikke free energy.

Men det er altså Jer tåber der voldtager ordet free, for mig er gratis energi når jeg får den samme mængde energi som hidtil, bare til en lavere pris end jeg er tvunget til at betale i dag, fordi noget af forbruget er gratis for mig. Den pris difference kan så opstå på forskellig vis.

Jeg ved godt at tåber i verden til enhver tid vil voldtage, alle 20 versioner af hvad folk mener der gemmer sig bag ordet free eller gratis energi. Det er bevist at man kan trække energi ud af æteren, for 50år siden ville man betragte det som free energi, men i dag ved vi jo godt at alt har en årsag, der er ikke noget hokus pokus energi der opstår af ingenting, men det er jo blot fordi vores viden er noget større end for 50år siden.
27-04-2024 12:12
Jakob
★★★★★
(9303)
­


Euro skrev:

Men det er altså Jer tåber der voldtager ordet free, for mig er gratis energi når jeg får den samme mængde energi som hidtil, bare til en lavere pris end jeg er tvunget til at betale i dag, fordi noget af forbruget er gratis for mig. Den pris difference kan så opstå på forskellig vis.



På jævnt dansk, så bliver rundstykker ikke gratis, bare fordi bageren giver dig 10% rabat.



­




Deltag aktivt i debatten Methernitha Tedistatica, verdens første green electricity generation?:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Generation K og Klimadebat.dk under COP151106-03-2011 12:14
Artikler
Klimatips fra Generation K
Generation K - K for klima
Projektopgaveinterview om Generation K, november 2009
NyhederDato
Næste generation biobrændstof 10 år ud i fremtiden01-12-2009 07:17
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik