Husk mig
▼ Indhold

Grøn fagforening



Side 2 af 2<12
17-04-2019 14:30
Jakob
★★★★★
(9290)
­




Det går ikke altid kun godt, når danskerne organiserer sig med henblik på at forbedre verden.
Jeg tænker f.eks. på Kræftens Bekæmpelse, som har fået utallige millioner kroner fra frivillige og brugt dem til at køre ekskluderende had på rygerne, men de har ud over glæden ved at køre had ( som sandsynligt har skadet ofrene ) ikke opnået meget andet, end at flere unge er begyndt at ryge.

Meget kan gå galt, selvom man ønsker at gøre det rigtige, og jeg kan ikke sætte finger på alle de steder, hvor det vil kunne gå galt for Grønfagforeningen.
En ny fagforening skal selvfølgelig også have tid til at øve sig.
Men at den vil ønske at påvirke verden i en grøn retning ligger selvfølgelig i sagens natur, ligesom det også ligger i sagens natur, hvis det hele skal med, at omstilling til bæredygtig økologi er nærmest uendeligt mere omfattende og kompliceret end at forhandle løn og arbejdsvilkår for en faggruppe.

En Grønfagforening bliver nok møg irriterende. Hvor kan jeg melde mig ind..?





@IBDaMann

Blot til orientering, hvis du ønsker at lære mere om Danmark, så tænker jeg næsten, at denne video med Dan Jørgensen kan være et godt middel imod øglefantasierne:

Something is rotten
https://www.youtube.com/watch?v=rJ1gjObNDv8



­
18-04-2019 13:18
Jakob
★★★★★
(9290)
­


Invasive arter

Hvis Grønfagforeningen opnår et landsdækkende netværk, så kan den hjælpe med at organisere bekæmpelsen.



­
Side 2 af 2<12





Deltag aktivt i debatten Grøn fagforening:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik