Husk mig
▼ Indhold

Selvmål til Lego(land)?


Selvmål til Lego(land)?04-12-2018 18:42
Kosmos
★★★★★
(5371)
Legoland Bans Plastic Drinking Straws, to Protect the Environment from Plastic Waste

- kommer fra Legoland i Florida...kan ikke se, om andre 'dele af Lego' er med??
04-12-2018 19:58
Jakob
★★★★★
(9287)
­


Selvmål til Lego(land)?


Hvad menes der med "Selvmål"..?


­
04-12-2018 20:15
Kosmos
★★★★★
(5371)
Hvad menes der med "Selvmål"..?

- dette fx.:

A token ban on plastic drinking straws simply isn't good enough, for a company of green conscience which manufactures vast quantities of plastic products. Lego's products are less than essential to the global economy. They could fall on their corporate sword, and immediately cease production of ecocidal plastic products.

Alternatively they could grow a pair, and call out the plastic scare for the nonsense it is

!!!
05-12-2018 16:35
Jakob
★★★★★
(9287)
­


Jeg gætter på, at Lego bor i et solidt panserglashus, som godt kan tåle, at der bliver spillet bold.
Det er måske trods alt også en af de danske virksomheder, som ved allermest om plastik..?



­­
10-12-2018 17:48
Jakob
★★★★★
(9287)
­



Men det kunne måske pynte på Legos CV, hvis de producerede flere produkter, som var uopslidelige og nyttige ikke bare til leg, men også til daglig anvendelse.

F.eks. med smedenes hjælp en elegant og støjsvag løsning, som kan sortere og dosere træpiller sikkert og præcist ned i et BioMax pillefyr i stedet for den kedelige snegl, som knager og brager.




­




Deltag aktivt i debatten Selvmål til Lego(land)?:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
SELVMÅL af Jakob1708-01-2019 21:01
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik