Husk mig
▼ Indhold

Venstre vil renses..!

Venstre vil renses..!14-01-2021 17:20
Jakob
★★★★★
(8092)
­

Venstre vil gerne renses for mistanke om at have ført ulovlig politik. Derfor har folketingsgruppen støttet en rigsretssag imod Inger Støjberg, efter der er blevet rejst tvivl om, hvorvidt hun handlede helt lovligt, da hun var minister.

https://www.dr.dk/nyheder/politik/rigsretssag-mod-stoejberg-splitter-venstre-det-er-mennesker-der-har-vaeret-kollegaer
Af de 41 medlemmer af partiets folketingsgruppe ventes 32 at stemme for en rigsretssag, mens ni vil stemme imod. Det bekræftede formand Jakob Ellemann-Jensen, da han fortalte om partiets holdning til sagen.

Jeg må sige, at jeg ikke bryder mig om det.
Hvor arrogant, stædig og provokerende hun end har været, så mener jeg, at sagen er for lille til en rigsretssag, og jeg kan ikke se, hvad eller hvem den skal gavne på sigt. Jeg mener også, at parifællerne burde have sagt fra, mens hun var minister, frem for at svigte hende nu. Så vidt, jeg kan se, var det jo på ingen måde noget hemmelighedskræmmeri, hun havde gang i.

Til gengæld finder jeg det meget interessant, at Venstre vil renses for anklager om uhæderlig politik.

Så kan vi måske omsider få nogle grundige undersøgelser af andre sager med meget mere kød på.

F.eks. optakten til den katastrofale krig i Irak. Og skabelsen af den ødelæggende miljøpolitik, som i mange år blandt andet har tilladt landbruget at forgifter andre borgeres drikkevand og påfører dem uerstattelige tab. Og det ekspertgrundlag, som blev lagt til grund, da en af deres ministre sagde, at Gud styrer klimaet.
Osv. osv...

Pyha, der bliver nok at tage fat på, når stakkels lille Venstre skal renses. Mon der i det hele taget bliver nogetsomhelst tilbage, hvis alt skidtet bliver vasket væk.?

­
­
Deltag aktivt i debatten Venstre vil renses..!:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Alternativet støtter Venstre719-05-2018 12:49
Højre vs. venstre syn på global opvarmning3712-12-2013 19:50
NyhederDato
Venstre løfter sløret for grøn skattereform17-11-2008 07:01
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke

Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik